خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبر داد:

اختصاص10 هزار میلیارد ریال تسهیلات سوبسیددار به واحدهای مشکل‌دار استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۲۰۷

استاندار اصفهان از اختصاص ده هزار میلیارد ریال تسهیلات سوبسید دار برای واحدهای مشکل‌دار استان اصفهان در ستاد تسهیل این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، «رسول زرگرپور » استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در حاشیه گردهمایی مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان کاشان دراتاق بازرگانی این شهرستان در جمع خبرنگاران، از اعمال بسته حمایتی دولت برای رفع واحدهای صنعتی خرد و کوچک در سطح استان اصفهان خبرداد و گفت: در این بسته حمایتی برای استان اصفهان ده هزار میلیارد ریال تسهیلات سوبسیددار پیش بینی شده که برای واحدهای خرد و کمتر از 50 نفر کارگر مبلغ  10 میلیارد ریال،  واحدهای متوسط 30 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش  و برای  واحدهای در حال ساخت که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد باشد، 20 میلیارد ریال  پرداخت می شود.

وی با تاکید  براینکه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اصفهان  موظف است واحدهای متقاضی که در سایت بهین یاب برای دریافت این تسهیلات ثبت نام می کنند هر روز پرونده های  آنها را بررسی کند و هفته ای یک بار هم با تشکیل کارگروه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی را جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

استاندار اصفهان همچنین از ارسال بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های عامل جهت دریافت این تسهیلات به واحدهایی که بدهی  به بانکها دارند خبرداد و یادآورشد : واحدهایی هم که چک‌های برگشتی و یا بدهی به بانک‌ها ، بیمه  و مالیات داشتند می توانند از این تسهیلات سوبسید دار استفاده کنند.

زرگرپور،  از ثبت نام  بیش از 190  واحد تولیدی برای دریافت سهیلات سرمایه در گردش  و حدود 80 واحد سرمایه ثابت در سامانه طی ده روز گذشته در سطح استان اصفهان خبرداد و اظهار داشت : از این تعدادثبت نام کننده تسهیلات 18 واحد در کارگروه مصوب شده و برای تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

 پیش از ظهرامروز جلسه رفع مشکلات واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان کاشان با حضور رسول زرگرپور استاندار اصفهان ، احمدیه مدیرکل صنعت ،معدن وتجارت استان اصفهان ، مومنیان  سرپرست فرمانداری کاشان و قپانی پورمعاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت کاشان ، رئیس  واعضای اتاق بازرگانی و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در محل اتاق بازرگانی کاشان برگزارشد.

گفتنی است استاندار اصفهان مقارن ظهر امروز نیز با حضور در سالن جلسات  فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در جمع  مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان کاشان مشکلات مختلف این واحدهای تولیدی  را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد .

اختصاص10 هزار میلیارد ریال تسهیلات سوبسیددار به واحدهای مشکل‌دار استان اصفهاناختصاص10 هزار میلیارد ریال تسهیلات سوبسیددار به واحدهای مشکل‌دار استان اصفهان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز