خبرگزاری کار ایران

رئیس زندان کاشان مطرح کرد:

70 درصد زندانیان کاشان شاغل هستند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۶۸۷

رئیس زندان کاشان گفت: با توجه به فضایی که در زندان کاشان بوجود آمده بالغ بر 70 درصد زندانیان کاشان شاغل هستند و این شاغلین ماهیانه 400 الی 700 هزارتومان حقوق دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، نیکنام شامگاه دیروز در مراسم گرامیداشت روز ملی حمایت ازخانوداه زندانیان در سالن اجتماعات زندان کاشان، گفت : بر کسی پوشیده نیست وقتی سرپرست خانواده براثر اتفاقی وارد زندان می شود آن خانواده خواسته یا ناخواسته متزلزل می شود،  ولی خدا را شاکریم که زندگی خانواده های مددجویان شهرستان کاشان با توجه به فضایی که در زندان کاشان بوجود آمده، حافظ و حامی خانواده بوده است.

وی ، صبر در مصیبت بر اساس فرمایشات پیامبر وائمه اطهار را موجب اجر و پاداش دانست و افزود: هر تصادف ، ورشکستگی مالی و زندانی که برای انسان پیش می آید یک نوع مصیبت تلقی می شود.

نیکنام ، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری  پرسنل زندان کاشان وانجمن حمایت از زندانیان کاشان در برگزاری جشن روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، افزود: درصورتی که زندانی در زندان کاشان بر اساس قانون و مقررات عمل کند همه وسایلی که باید به یک زندانی داده شود دراختیارش گذارده می‌شود.

رئیس زندان کاشان با بیان اینکه در هیچ کجای کشور به اندازه ای که در زندان کاشان به زندانی از نظر اشتغال و کارهای فرهنگی اهمیت داده می شود، توجه نمی شود، افزود : با توجه به تعاملات خوبی که اداره  زندان کاشان با دادستان‌های شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود دارد شرایط خوبی را برای زندانیان بوجود آورده ایم .

وی با بیان اینکه پرسنل زندان کاشان در طول شبانه روز در خدمت زندانیان هستند، یادآور شد : پرسنل این زندان به جای اینکه در روز تعطیل در کنار خانواده هایشان باشند برای آزادی زندانی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز