خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مشهداردهال درجمع ایثارگران تامین اجتماعی:

وحدت و همدلی موجب ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۵۱۹

امام جمعه مشهد اردهال، وحدت و همدلی را موجب ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان،«حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی»امام جمعه مشهد اردهال کاشان در جمع ایثارگران سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان به فلسفه شهادت حضرت سلطان علی ابن امام محمد باقر (ع) اشاره کرد و اظهارداشت: علی ابن محمد باقر(ع) که به دعوت اهالی مردم منطقه کاشان به دستورامام محمد باقر(ع) وامام صادق (ع) برای ترویج به این منطقه اعزام شده بودند پس از دوسال اقامت در این منطقه همانند جد بزرگوارش حضرت اباعبدالحسین (ع) توسط دشمنان اهل بیت در بدترین وضع به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه اگر ملت با رهبری نباشد نخواهیم توانست به اهداف‌مان برسیم، یادآور شد : مردم نبودند امام موسی بن جعفر(ع) 14 سال در گوشه زندان افتاد؛ مردم نبودند امام حسن مجتبی(ع) را شکنجه کردند؛ ملت نبودند واقعه کربلا بوجود آمد و ملت نبودند چه بلاهایی که به سر امامان زین العابدین (ع) امام باقر(ع) وامام صادق(ع) نیامد؟

سلیمانی ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی را موجب  تقویت  وایجاد حکومت شیعه  پس از سالهای  خفقان و دیکتاتوری درایران دانست و یادآوری کرد : درحال حاضر که دشمنان بیشترین تلاششان را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران بگارگرفته اند به خاطر با هم بودن ملت و رهبر تاکنون نتوانسته اند به اهدافشان برسند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر در جنگ علنی فرهنگی قرا گرفته ایم، افزود : با توجه به اینکه همه جهان درمقابل ما قرارگرفته اند تا حکومت شیعی علوی را از بین ببرند وظیفه داریم با حفظ وحدت ، صلح و صفا وصمیمیت جلوی این توطئه ها را بگیریم .

حجت الاسلام سلیمانی افزود: همانطو که در دوران جنگ با  حفظ وحدت صدام را شکست دادیم درحال حاضر نیز باید تمام مسئولان دلسوز با کنار گذاردن سلایق و قرار گرفتن پشت سر مقام معظم رهبری انقلاب را به صاحب  اصلی اش امام زمان (عج) تحویل دهیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز