خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان در گفتگو با ایلنا:

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین کاشان باید دائمی باشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۹۳

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان گفت : با قاطعیت اعلام می کنم که نمایشگاه توانمندی های بانوان کارآفرین کاشان باید به صورت دائمی درباغ تاریخی فین برگزار شود.

به گزارش ایلنا، مسعود خاندایی در حاشیه اختتامیه دومین نمایشگاه نقش‌آفرینی اقتصاد در هتل نگارستان کاشان، ضمن رضایت بخش خواندن برگزاری این نمایشگاه‌اظهارداشت : جامعه زنان کارآفرین  و توانمند شهرستان کاشان هرگونه درخواستی در زمینه مشکلات‌شان داشته باشند کمیسیون امور بانوان شهرستان کاشان به مدیریت خانم شهرزاد احمدی مسئول امور بانوان و مشاور فرمانداری ویژه  این شهرستان اجابت می شود.

وی یادآورشد:  هرگونه درخواستی را که  کانون زنان بازرگان کاشان  و دیگر بانوان کارآفرین شهرستان کاشان برای به نمایش گذاردن دستاوردهای‌شان در باغ تاریخی فین کاشان داشته باشند به صورت جدی حمایت می کنیم.

خاندایی ، فعالیت‌های دومین نمایشگاه نقش آفرینی بانوان در اقتصاد در هتل نگارستان کاشان را فراتر از حد انتظار و بسیار عالی دانست و گفت : از مجریان برگزاری این نمایشگاه درخواست می کنیم برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها را با برندسازی خاص آثار و معرفی هنرمندان دائمی کنند.

وی ویرایش و تغییرات دومین نمایشگاه نقش آفرینی در اقتصاد را موجب راهیابی در نمایشگاه‌های بین‌المللی دانست و گفت : فرمانداری کاشان حمایت خود را به منظور شرکت غرفه داران این نمایشگاه در 15 مهرماه به مناسبت روز ملی روستا در تهران اعلام می کند.

خاندایی ، حمایت فرمانداری کاشان از توانمندی های زنان کارآفرین این شهرستان  را نامحدود دانست و یادآورشد : فرمانداری کاشان در زمینه تسهیلات بانکی ، برندسازی ، ثبت تجاری و... در چارچوب قانون و مقررات به زنان توانمند از دادن هیچگونه کمکی دریغ نمی کند.

معاون فرماندار کاشان ، توانمندسازی  بانوان را در احیای صنایع دستی قدیمی کاشان  موثر دانست و تصریح کرد :  با توجه به اینکه آقایان از صنایع دستی قدیمی کاشان کناره گیری کرده اند اگر حوزه امور بانوان را در زمینه های اقتصادی و بازاریابی تقویت  بیشتری کنیم خواهیم توانست تا 80 درصد نسبت به احیای صنایع دستی قدیمی کاشان موفق باشیم.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین کاشان باید دائمی باشدنمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین کاشان باید دائمی باشد

وی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین کاشان باید دائمی باشدنمایشگاه توانمندی‌های بانوان کارآفرین کاشان باید دائمی باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز