خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان

بسیج باید به عنوان بازوی جبهه اقتصادی درخدمت تولید باشد

مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با تاکید براینکه بسیج باید به عنوان بازوی جبهه اقتصادی درخدمت تولید باشد. گفت: امیدواریم پایگاه بسیج کارگری فاطمیون شرکت فولاد امیرکبیر کاشان نیز با این دید در خدمت تولید و صنعت باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان «حمید قانونی» درمراسم افتتاح پایگاه بسیج کارگری فاطمیون فولاد امیرکبیر کاشان در روز جهانی کارگر، ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه کار و تولید و تشکر و قدردانی از فرمانده پایگاه بسیج کارگری فولاد مبارکه اصفهان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در ایجاد این پایگاه گفت: با توجه به اینکه سهام‌دار عمده این شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و پایگاه بسیج کارگری فولاد یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های بسیج کارگری کشور است ایجاد پایگاه بسیج در این شرکت نیزتوسط ناحیه مقاومت بسیج کاشان و هماهنگی فولاد مبارکه محقق شد.

وی به مشهود بودن و تاثیر مثبت بسیج درهمه آحاد جامعه اشاره کرد و گفت: حقیتا بسیج را حضرت امام خمینی  با نیت پاکی که ایجادکردند باید اذعان داشت که یکی ازلشکرهای مخلص خدا است.

قانونی به تاثیرات بسیج در صحنه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: درحال حاضر که کشورمان درگیر شرایط نظامی نیست حضور بسیج در جنبه‌های فرهنگی و اقتصادی خیلی پررنگ است.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، فرهنگ را زیر بنای کار و تلاش دانست و یادآورشد: قطعا اگر فرهنگ کار و تلاش درروح تک تک ما نفوذ نکرده باشد دچار مشکلات مختلف خواهیم شد.

قانونی، پایگاه بسیج کارگری فاطمیون شرکت فولاد امیرکبیر را زیر مجموعه‌های پایگاه بسیج کارگری شرکت فولاد مبارکه اصفهان عنوان کرد و گفت: این شرکت تنها تولیدکننده ورق گالوانیزه در کشور است که توانسته تولیدات خود را با بهترین کیفیت به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

کد خبر : ۳۶۶۶۱۲