خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد؛

همایش تحقیقات و رویکردهای بالینی در درمان سکته مغزی

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۲۶

همایش تحقیقات تجربی و رویکرد های بالینی در درمان سکته مغزی امروز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دبیر همایش تحقیقات تجربی و رویکردهای بالینی در درمان سکته مغزی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این همایش با هدف تبادل اطلاعات علمی بین متخصصان علوم پایه و بالینی جهت افزایش آگاهی در زمینه سکته مغزی و مدیریت موثرتر بیماران و پروژه­‌های تحقیقاتی مربوطه برگزار شد.

دکتر ابوالفضل اعظمی، ارائه آخرین پروتکل های درمانی در سکته مغزی، آشنایی با خون رسانی مغز و مناطق مغزی حساس به آسیب ایسکمی، بررسی مکانیزم‌های ملکولی دخیل در ایسکمی، تازه‌های دارویی موثر در درمان سکته مغزی و افزایش آگاهی­‌ها کادر درمانی مرتبط با استروک در بیمارستان ها را از جمله اهداف اختصاصی این همایش عنوان کرد.
 
مدیر داخلی مرکز تحقیقات علوم تشریح دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این همایش متخصصان و پژوهشگران از رشته های نورولو‍ژی، علوم اعصاب، نورآناتومی، نوروفیزیولوژی، جراحی مغز و اعصاب و فارماکولوژی از دانشگاه­‌های علوم پزشکی کاشان، اصفهان، شهید بهشتی، کرمان و سمنان حضور داشتند.
 
وی تصریح کرد: همایش تحقیقات تجربی و رویکردهای بالینی در درمان سکته مغزی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به همت مرکز تحقیقات علوم تشریح و با همکاری مرکز تحقیقات فیزیولوژی این دانشگاه برگزار شد.
 
لازم به ذکر است این همایش ویژه اعضای هیات علمی ، پزشکان، پرستاران، رزیدنت ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی امروز 9 اردیبهشت ماه در سالن دکتر محمد قریب دانشکده پزشکی این دانشگاه برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز