خبرگزاری کار ایران

در نخستین جشنواره نوروزی

شادیانه بهار کاشان با حضور هنرمندان برجسته کشور بهاری شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۰۲۸

نخستین شب جشن بزرگ «شادیانه بهار»، ویژه نخستین جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان در ساعات نخستین ورود به سالن ورزشی هفت مهرغیاث الدین جمشید کاشانی، گردشگران نوروزی و خانواده های کاشانی با در دست داشتن بلیطی که ژتون غذا به همراه داشت را پشت درهای نیمه باز به انتظار کشانده بود.

لحظات ملکوتی اذان مغرب و برپایی نماز جماعت یکی از ویژه برنامه های فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که اگر برنامه ای به طول انجامید نماز اول وقت به تاخیر نیفتد.

 بعد از اقامه نماز میهمانان بر روی صندلی ها نشسته و منتظر شروع برنامه بودند موزیک ملایمی که در سالن پخش می شد حال و هوای ویژه جشن را برای گردشگران و خانواده هایشان به ارمغان می آورد.

تلاوتی چند از آیات قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و ایستادن همه حضار در سال به احترام این سرود ملی، حضور مجری، سخنرانی مجتبی رضازاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با خیر مقدم گویی به همه میهمانان و اعلام ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی این سازمان در ایام نوروز ویژه مسافران نوروزی و همچنین سخنرانی محمد مسعود چایچی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری کاشان، خوانندگی مازیار بازیار و اجرای جذاب، پرشور و زیبای حمید ماهی صفت از ویژه برنامه های نخستین شب جشن بزرگ «شادیانه بهار» بود.

استاد علیرضا افتخاری، گروه طنز گل علی، چنگیز حبیبیان، گروه طنز آقا رشید و شقایق دهقان به ترتیب از امشب ششم تا دهم فروردین در جشن بزرگ «شادیانه بهار» برای میهمانان و گردشگران نوروزی و شهروندن کاشانی هنرنمایی خواهند کرد.

جشن «بانوی مهربانی» نیز همزمان با شب ولادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) دهم فروردین با حضور شقایق دهقان در مجموعه فرهنگی ورزشی «شهربانو» این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز