خبرگزاری کار ایران

در پنجمین روز از سال جدید انجام شد؛

دیدار جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه از مجتمع سالمندان گلابچی کاشان +عکس

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۴۲

درپنجمین روز از سال جدید جمعی از هنرمندان عرصه سینما ، تئاتر ، هنر و اصحاب رسانه شهرستان کاشان با حضور در خانه سالمندان گلابچی این شهرستان با سالمندان و معلولین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دراین دیدارعلاوه بر حضور جمعی از مدال آوران کشوری و جهانی سینما و تئاتر شهرستان کاشان، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان ، خصوصا مدیر و خبرنگاران خبرگزاری کار ایران (ایلنا) در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل نیز حضور داشتند.

در این مراسم هنرمندان با حضور دوساعته خود در آسایشگاه سالمندان گلابچی شهرستان کاشان و پس از  اجرای برنامه های متنوع لحظاتی موجبات  شادی سالمندان را در این ایام فراهم کردند .

هنرمندان  واصحاب رسانه پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع و دیدار با معلولان و سالمندان بستری، ضمن پخش شیرینی، لحظاتی را در کنار آن‌ها سپری کردند.

در این حضور دو ساعته هنرمندان و اصحاب رسانه حاضر در یک اقدام نمادین و انسانی کمک های  نقدی به نیازمندان بستری در این مجتمع را در اختیار مدیریت آسایشگاه قرار دادند.

آسایشگاه معلولین و سالمندان گلابچی کاشان در منتهی‌الیه جنوب غربی کاشان و فین و در کنار آزادراه کاشان ــ اصفهان و مجتمع مسکونی مسکن مهر قرار دارد و در آن تعدادی از سالمندان و معلولین و عقب‌افتادگان ذهنی مراقبت و نگهداری می‌شوند.

هنرمندان کاشانی سالانه چندین‌بار به صورت گروهی از این مجتمع بازدید و ضمن ابراز همدردی با افراد بستری، از نزدیک در جریان خدمات کارمندان آن‌جا قرار گرفته و احساس همدلی و سپاس خود را با آن‌ها در میان می‌گذارند.

آخرین دیدار هنرمندان کاشان از این آسایشگاه در فروردین‌ماه سال‌گذشته و به بهانه سال نو انجام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز