خبرگزاری کار ایران

رئیس‌مرکز فوریت‌های پزشکی‌کاشان خبر داد:

راه‌اندازی 10 ایستگاه سلامت در شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۹۲۷

رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان از آمادگی کامل اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی در نوروز 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان،سیدمحمدحسین مکی با تاکید بر ایجاد هماهنگی و آماده‌بودن اورژانس‌های کاشان در تعطیلات نوروز 95 گفت: در این ایام متخصصین مقیم در بیمارستان‌ها مستقر بوده و تمامی کلینیک‌های ویژه فعال هستند.

مکی در ادامه از آماده بودن پنج پایگاه شهری و ده پایگاه جاده‌ای خبر داد و گفت: در ایام نوروز یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک مرکز پاسخگویی پزشک بصورت 24 ساعته در خدمت مسافرین عزیز است.

 مکی همچنین افزود: با توجه به اینکه محور کاشان – قم یکی از پرترددترین جاده های مواصلاتی کشور است این مرکز با تدابیر ویژه نوروزی در آماده باش کامل به سر می برد.

جانشین مدیریت بحران شهرستان کاشان ضمن تاکید بر افزایش داروخانه های شبانه روزی در این ایام اظهار داشت: آماده باش اکیپ های بهداشتی جهت بازدید از اماکن طبخ و توزیع غذا توسط معاونت غذا و دارو و فعال شدن بازرسین درمانی جهت نظارت بر امور درمان بخصوص در اورژانس های شبانه روزی از دیگر اقداماتی است که برای گردشگران نوروزی تدارک دیده شده است.

 مکی  در ادامه به فعال بودن کلینک شبانه روزی داندانپزشکی در ایام نوروز اشاره داشت و ادامه داد: راه اندازی ده ایستگاه سلامت از مهم ترین اقدامی است که برای مسافرین نوروزی پیش بینی شده است که در اتوبان کاشان- قم دو/2 ایستگاه، در اتوبان کاشان- نطنز2  ایستگاه، جاده کاشان-نیاسر- اردهال،جاده کاشان- برزک- موته،جاده کاشان- بادرود،جاده جوشقان قالی- موته،جاده کاشان- ابوزید آباد،جاده قمصر-کاشان_ قهرود که این ایستگاه های سلامت به غیر از انجام رسیدگی به تصادفات جاده ای دارای پرستار بوده و داروهای اورژانس را با مشورت پزشک حاضر در مرکز اورژانس پس از معاینه و گرفتن شرح حال به صورت رایگان در اختیار هموطنان قرار می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز