خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبرداد:

کشف بیش از 601 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۳۸۶

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از کشف 601 کیلوو 439 گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان،«سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین»پیش ازظهر امروز درنشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک فرارسیدن سال نو، از کاشان به عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ و ویژه استان اصفهان نام برد واظهار داشت : به لحاظ سبقه تاریخی ، فرهنگی و حضور فراوان گردشگر و توریست در این شهرستان خصوصا در ایام تعطیلات نوروزی فوریت‌های پلیسی 110 تمهیدات ویژه ای را برای امدادرسانی به موقع به شهروندان اندیشیده است.

وی  از 94 هزار و 660 تماس مردمی طی یک سال گذشته با مرکز فوریت‌های پلیسی این شهرستان خبرداد وگفت : ازاین تعداد 47 هزار و 819  مورد آن عملیاتی شده ، 40 هزار و636 مورد به صورت مشاوره ای و 564 مورد تماس امداد و نجات رسیدگی شده است.

پورغلامحسین همچنین از 443 مورد تماس مردمی باشماره 197 حوزه نظارت همگانی نیروی انتظامی شهرستان کاشان خبرداد وگفت : از این تعداد 107 مورد تقدیر وتشکر از پرسنل ناجا، 23 مورد انتقاد ، 31مورد شکایت ، 74 درخواست  و یک مورد  پیشنهاد بوده که مورد رسیدگی قرارگرفته  است .

فرمانده نیروی انتظامی کاشان از اجرای 40 مورد طرح‌های عملیاتی محله محور طی یک سال گذشته به منظور برقراری نظم و آرامش و پیشگیری از سرقت در شهرستان کاشان خبرداد وگفت : با اجرای این طرح‌ها کوچکترین  موارد مربوط به سرقت درشهرستان کاشان رصد شده است، ضمن اینکه طی این مدت 202 مورد باند کوچک و 5 مورد باند عمده سرقت در شهرستان کاشان  متلاشی شده است .

وی همچنین از افزایش 35 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سال‌جاری نسبت به سال گذشته دراین شهرستان  خبر داد وگفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 601 کیلو و 439 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است .

پورغلامحسین از اجرای طرح‌های آرامش به منظور جمع آوری تعداد زیادی از معتادین درسطح محلات کاشان و انتقال آنها به کمپ های ترک اعتیاد خبرداد و گفت : با توجه به اینکه بیشتر سرقت های خرد توسط افراد معتاد جهت تامین مواد مصرفی شان انجام می گیرد جمع آوری آنها از محلات موجب ایجاد آرامش در آن محیط‌ها شده است .

افزایش 14 درصدی تصادفات فوتی درون شهری کاشان

وی از افزایش 14 درصدی تصادفات فوتی و کاهش 2 درصدی جرحی دورن شهری طی یک سال گذشته در این شهرستان خبرداد و گفت :خوشبختانه با کاهش 29 درصدی تصادفات فوتی و 21 درصدی تصادفات جرحی در پلیس راه  شهرستان کاشان طی یک سال گذشته مواجه بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان از کشف بیش از 10 هزار مورد مواد محترقه تاکنون دراین شهرستان خبرداد وگفت : از شهروندان کاشانی می‌خواهیم  حتما در مراسم چهارشنبه سوری از مواد استاندارد وبی خطر  استفاده کنند و والدین حتما در کنار فرزندان‌شان باشند.

 پور غلامحسین با اشاره به اینکه آیین قدیمی چهارشنبه سوری باید به صورت متختصر درجلو منازل و با استفاده از مواد بی‌خطر برگزار شود و با متخلفین در معابر عمومی به صورت جدی برابر ماده 618 قانون مجازات اسلامی برخورد خواهد شد، گفت : حبس از 3 ماه تا یک سال  و74 ضربه شلاق در ماده 618 قانون مجازات اسلامی پیش بینی شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز