خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۱۰۲

درپیامی سرپرست فرمانداری کاشان درگذشت آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.

متن نمابر پیام تسلیت «حمید رضا مومنیان» سرپرست فرمانداری کاشان به مناسبت ارتحال آیت الله واعظ طبسی که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کارایران (ایلنا) درشهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ارسال شده به شرح زیر است :

بسم الله  الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت‌الله‌حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله‌علیه، موجب تألم و تأثر عمیق گردید. آن عالم روشن ضمیر و نیک سرشت در طول دوران پرافتخار حیات طیبه، خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشت. حضور مستمر و اثر بخش در مبارزات دوران ستم‌شاهی و همچنین نقش آفرینی کارآمد در سال‌های پس از پیروزی انقلاب همچون نگینی درخشان در کارنامه خدمات سیاسی و اجتماعی آن مرحوم می درخشد. خدمت صادقانه به حریم مقدس‌حضرت رضا(ع) در طول بیش از سی‌و هفت سال و همچنین رسیدگی مداوم به امور زائران و مجاوران امام رئوف از او نامی نیک و جایگاهی رفیع در ذهن همگان به وجود آورد.

اینجانب ضایعه درگذشت این عالم فرزانه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های معزز علمیه، بیت شریف آن بزرگوار و  مردم شریف و ولایت‌مداردارالمومنین کاشان تسلیت گفته و علو درجات و شادی روح آن فقیه عالیقدر را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز