خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان خبر داد:

احداث پارک بزرگ گردشگری در دروازه ورودی شهر/ اجرای طرح آموزش درختکاری در مدارس

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۴۴۶

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان از احداث پارک بزرگ گردشگری با هدف ایجاد امکانات رفاهی، تفریحی و تفرجی در یکی از مبادی اصلی ورودی شهر واقع در بلوار امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، حمیدرضا ممیز با اعلام این خبر افزود: این پارک با تعبیه آلاچیق‌هایی به عنوان فضای نشیمن و همچنین ایجاد رستورانی به صورت غار و آبشار و برکه به طرح سنگ و صخره، مکان مفرحی برای مسافران و شهروندان کاشانی ایجادکرده است.

وی تصریح کرد : این پروژه با مساحتی بالغ بر 30 هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در حال انجام است.

ممیز با تاکید بر توسعه زیرساخت های گردشگری اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه گردشگری، ایجاد مکان‌های رفاهی و تفریحی در مبادی ورودی شهر است، لذا سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان این هدف را با اجرای 2 پروژه در بلوار امام رضا(ع) محقق می سازد.

اجرای طرح آموزش درختکاری در مدارس

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان در ادامه با اشاره به نزدیک شدن روز درختکاری تصریح  کرد : این سازمان به دنبال یک کار بنیادی و اساسی با هدف آموزش درختکاری در مدارس ابتدایی است.

این مقام مسئول آموزش به کودکان در سال های اولیه زندگی را تاکید کرد و گفت : آنچه که به کودکان آموزش داده  می شود، شخصیت آنان را می سازد، همچنین یادگیری در سال های اولیه زندگی، بهتر و سریع تر رخ می دهد.

ممیز افزود: اگر آموزش گسترش و حفظ فضای سبز را از سال های اولیه زندگی یک انسان آغاز کنیم، فردی مسئول و شایسته را در این زمینه تربیت کرده ایم و اگر این عمل در سطح گسترده صورت گیرد، در آینده شاهد نسلی خواهیم بود که حفاظت از محیط زیست را جزو لاینفک زندگی خود قرار می دهد.

وی ادامه داد : افزون بر این، کودکان نقش برجسته ای در خانواده ها ایفا می کنند. با آموزش صحیح آن ها می توان خانواده ای را آموزش داد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کاشان در پایان تصریح کرد : طرح آموزش  درختکاری و نحوه نگهداری آن در تعدادی از مدارس ابتدایی اجرا شده و مطالب آموزشی در قالب کتابچه، در اختیار دانش آموزان قرار داده می شود تا آن ها از نزدیک با این سنت نیک و پسندیده آشنا شوند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز