خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری کاشان از حضور باشکوه مردم درحماسه 7 اسفند قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۱۵۵

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در حماسه 7 اسفند گفت: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه دارالمومنین شهرستان کاشان با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری در عرصه مشارکت های سیاسی و اجتماعی به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان، « حمیدرضا مومنیان »  در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: فرایند اجرایی انتخابات در شهرستان کاشان که از ماه‌ها پیش توسط هیات اجرایی ، نظارت و کلیه عوامل با دقت هرچه تمام تر برنامه ریزی شده بود با حضور و مشارکت مردم در شعب اخذ رأی و پای صندوق ها به ثمر رسید.

وی تأکید کرد: بعد از پایان رأی گیری در شعب اخذ رأی اقدامات لازم در خصوص شمارش آراء با دقت هرچه تمام تر آغاز شد. نتایج آراء از طریق صورت‌جلسه های دریافتی از شعب با حضور اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و نمایندگان نامزدها و اصحاب رسانه در سامانه انتخابات ثبت شد.

رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات کاشان یادآور شد: اگرچه آمار غیر رسمی در رسانه‌ها منتشر و اطلاع رسانی شده است و ضمن احترام و آرزوی موفقیت برای منتخب مردم در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی لازم به ذکر است اعلام رسمی آراء پس از تایید فرآیند انتخابات و صورتجلسه های مربوطه توسط هیأت محترم نظارت شورای نگهبان در اختیار رسانه ها و مردم عزیز قرار خواهد گفت.

دکتر مومنیان افزود: کل آراء مأخوذه حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل 180061 رأی و میزان مشارکت مردم شریف کاشان حدود 61 درصد  و آراء صحیح  161485 است که از این تعداد آقای دکتر سید جواد ساداتی نژاد با کسب 70761 رأی به عنوان منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

سرپرست فرمانداری‌ضمن تبریک به منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی از حوزه کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: از حضور همه نامزدها که در میدان رقابت برای خدمتگزاری وارد شدند و برنامه ها و توانمندی های خود را برای مردم ارائه کردند و همچنین از همه کسانی که تلاش کردند تا انتخابات باشکوهی با حضور همگانی مردم برگزار شود قدردانی و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز