خبرگزاری کار ایران

نوجوان11 ساله کاشانی رتبه برتر مسابقات مداحی کشوری را بدست آورد

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۸۰۳

نوجوان 11 ساله کاشانی از موسسه امیر المومنین(ع) کاشان رتبه برتر کشوری را در مسابقات مداحی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل سیفی نوجوان11 ساله از موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان با حضور در مسابقات کشوری مداحی که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قدس برگزار شد، رتبه برتر کشوری را کسب و از وی توسط مصطفی خورسندی رئیس کانون مداحان کشور تجلیل شد.

حجه الاسلام حسن زاده با بیان این مطلب که این مسابقات ویژه نوجوانان برگزار شده بود، افزود: مرحله مقدماتی این مسابقات 26 آذر ماه 94 برگزار شد که از موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان 14 نفرشرکت کرده بودند که 3 نفر به نام‌های محمدجوادعرب، مهدی قدوسی و ابوالفضل سیفی موفق شدند به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این مسابقات 24 دی ماه درمجتمع فرهنگی باقرالعلوم علیه السلام شهرستان قدس برگزار شد که پس از یک ماه و در مراسم اختتامیه مسابقات همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابوالفضل سیفی به عنوان رتبه برتر کشوری معرفی و از وی تجلیل به عمل آمد.

حجه الاسلام حسن زاده گفت: دوره های آموزش تخصصی مناجات خوانی و مدیحه سرایی با عنوان« کلاس مداحی» جهت استعدادیابی ویژه سنین پسر 8 الی 20 سال همزمان با تابستان سال 93 توسط موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان دراین شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: این دوره ها باهدف تربیت نظام مند مادحین اهل بیت علیهم السلام طبق اصول وارزش‌های اسلامی، اعتقادی، انقلابی وستایشگری برگزار می شود.

مدیر عامل موسسه امیر المومنین علیه السلام کاشان افزود: آداب و اخلاق مداحی، آشنایی با مقاتل، شناخت صوت و بهداشت صدا، آشنایی با آواها و نغمات مداحی، روخوانی و روانخوانی و حفظ جزء 30 قرآن کریم از جمله مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز