خبرگزاری کار ایران

در رقابت با ۲۴ تیم کشوری؛

بانوان کاشانی نایب قهرمان والیبال استان اصفهان شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۶۰۲

رئیس هیات والیبال بانوان کاشان از کسب عنوان نایب قهرمانی دختران والیبالیست کاشانی در مسابقات نوجوانان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، فاطمه حسینی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:مسابقات والیبال نوجوانان اصفهان با حضور 24 تیم در 6 گروه به صورت متمرکز در استان اصفهان برگزار شد.
 
وی افزود: در پایان مسابقات گروهی تیم کاشان به راحتی از گروه خود به جمع هشت تیم مرحله نهایی صعود کرد و پس از پیروزی در این مرحله ، در دیدار نیمه نهایی نیز از سد تیم ذوب آهن اصفهان گذشت و به فینال مسابقات راه یافت.
 
وی اظهار داشت: در دیدار فینال تیم نوجوانان کاشان بازی را به حریف خود نماینده درچه واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.

حسینی در مورد کادر فنی نماینده کاشان گفت: مربیگری تیم را صدیقه اشتری عهده داربود و الهه ملکیان به عنوان کمک مربی و نرگس ذاکر بعنوان سرپرست تیم کاشان را در این مسابقات همراهی می کردند.

نایب رئیس هیات والیبال شهرستان کاشان افزود: فاطمه عنایت نوجوان کاشانی موفق به عضویت در اردوی تیم ملی دختران ایران شده است که پس از شرکت در اردوهای متعدد به جمع 20 جوان والیبالیست راه پیدا کرده و امیدواریم با توجه به وضعیت فنی و جسمانی این بازیکن شاهد پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان بانوان ایران برای اولین بار توسط یک بانوی کاشانی باشیم.

وی در خصوص اردوی آمادگی دختران تیم ملی جوانان اظهار داشت: ششمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان از 20 بهمن ماه آغاز شده است و تا 29 بهمن ادامه خواهد داشت .

نخستین و تنها مدیرعامل بانوی ورزشی کشور گفت: ریحانه داورپناه دیگر والیبالیست کاشانی است که فصل گذشته پس از حضور موفق در تیم بانوان باریج اسانس و با حمایت های باشگاه باریج اسانس، موفق به پوشیدن پیراهن تیم والیبال بزرگسالان سایپا در لیگ برتر شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس تصریح کرد: در فصل جاری در بخش بانوان تمرکز خود را بر روی چند بازیکن جوان و آینده‌دار معطوف کردیم که خوشبختانه شاهد به ثمر نشستن این اقدامات هستیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز