خبرگزاری کار ایران

با حضور خانواده‌های معزز شهدا صورت گرفت؛

غرس 37 نهال یادبود شهدای منطقه در جوار آستان امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند

به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، غرس 37 نهال یادبود شهدای منطقه در جوار آستان امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل، یکی دیگر از گام های فرهنگی خود را در کاشت 37 نهال به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین بهار انقلاب با حضور خانواده های شهیدان منطقه در جوار آستان امامزاده ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند برداشت تا باقیات الصالحاتی دیگر به منظور به بار نشستن نهال هایی که با برافراشته شدن قامت‌شان، عهد و پیمانمان را با آن بلند قامتانی که با خون خود انقلاب کردند، ثبت کند.

انقلابی که سی و هفت سال از پیروزی آن گذشته و هنوز با اقتدار، عزت و عظمت بخاطر امام راحل، شهدای انقلاب و  شهدای هشت سال دفاع مقدس همچون کوه استوار بر روی پای خود ایستاده و همچون چراغی پرفروغ می درخشد وحال آنکه این امنیت، آرامش، عزت و شوکت به دست نمی آمد مگر بواسطۀ خون شهدا.

آری، خونی که پای درخت انقلاب ریخته شد تا این نظام بتواند بزرگ و عزتمند رشد کند.

 غرس 37 نهال با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد، حال و هوای خانواده های شهدای منطقه را به یاد فرزندان شهید گلگون کفن‌شان برای همیشه ماندگار کرد تا با رشد و سبز شدن هر درخت دلیری و شجاعت فرزندانشان را نظاره گر باشند.

کد خبر : ۳۴۴۶۲۱