خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش کاشان:

آموختن و به روزآوری دانش علمی ضرورت زندگی فرهنگیان است

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۱۰۱

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: آموختن و به روز آوری دانش علمی، ضرورت زندگی فرهنگیان است و به هیچ عنوان نباید نسبت به آن غفلت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، "علیرضا فاضل دربندی" در آئین پایانی دوره‌های ضمن خدمت فرهنگیان کاشان افزود: اگر دانش و مهارت‌های حرفه ای معلمان متناسب با زمان و شرایط آن نباشد از دانش آموزان عقب مانده و آثار منفی بر فرایند و کیفیت تدریس خواهد داشت.

وی با اشاره به محدودیت اعمال مدرک تحصیلی کارکنان دولت تصریح کرد: سیاست گذاران کلان کشور باید آموزش و پرورش را از این قانون استثنا کرده یا آنکه شرایط ویژه ای برای ادامه تحصیل فرهنگیان ایجاد کنند.

به گفته وی با توجه به ضرورت به روز بودن دانش فرهنگیان، در دی‌ماه امسال 168 ساعت آموزش ضمن خدمت با حضور 1200 نفر از فرهنگیان کاشان در مرکز تحقیقات معلمان این شهر برگزار شد.

وی اظهار داشت: این دوره‌ها با عنوان کارآفرینی، تولید محتوای الکترونیکی، آموزش ساخت نرم افزارهای آموزش در فضای وب، شیوه‌های نوین سنجش و ارزشیابی و آشنایی با شیوه‌های پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی برگزار شد.

فاضل دربندی تاکید کرد: نگاه اداری به شغل معلمی و عدم اهتمام به تلاش پژوهشگران از نقاط ضعف برای توسعه پژوهش در آموزش و پرورش است و چنانچه راهکاری برای پژوهش‌های معلمان در نظر گرفته نشود انگیزه ای برای پژوهش وجود نخواهد داشت و برگردان این انگیزه و فرصت نیز به هزینه‌های غیر قابل جبران تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز