خبرگزاری کار ایران

توسط هیئت ورزشهای رزمی کاشان انجام شد

برگزاری اولین دوره آموزشی آمادگی جسمانی پرسنل فوریت پزشکی

اولین دوره آموزشی آمادگی جسمانی و دفاع شخصی نیروهای فوریتهای پزشکی کاشان با حضور ۸۰ نفر توسط هیئت ورزشهای رزمی کاشان برگزارشد.

«دکترمحمد حسین مکی» رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان درحاشیه اختتامیه این دوره آموزشی درگفتگوبا خبرنگارخبرگزاری ایلنا درکاشان، ضمن تشکر و قدردانی ازرئیس ومربی هئیت ورزشهای رزمی شهرستان کاشان، هدف ازبرگزاری این دوره آموزشی را آمادگی جسمی نیروهای فوریتهای پزشکی کاشان دربرابرحوادث ویژه درسطح شهر و جاده‌های برون شهری عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه دربعضی از ماموریت‌ها افرادی درحاشیه حوادث ممکن است قصد تعرض به پرسنل درمانی را داشته باشند با انعقعاد تفاهم نامه بین هیئت ورزشهای رزمی کاشان و مرکزفوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان تصمیم گرفته شد تا نیروهای این مرکز با شرکت دراین دوره‌های آموزشی قدرت دفاعی خود را درمقابل چنین تهدیداتی افزایش دهند.

وی استقبال اکثریت نیروهای فوریتهای پزشکی شهرستان کاشان دراین دوره آموزشی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: دراین دوره دوماهه آموزشی دو گروه ۴۰ نفره (۸۰) از نیروهای فوریتهای پزشکی شهرستان کاشان شرکت کردند.

محمد حسین مکی تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان دارد افراد کناربیمار در صحنه‌های حوادت قصد حمله به پرسنل ما را داشته باشند لازم بود تا نیروهای این مرکز با فراگیری این دوره آموزشی توانایی دفاع از خودشان را تا رسیدن نیروهای کمکی و پلیس حفظ کنند.

وحید تجملی رئیس هیئت ورزشهای رزمی شهرستان کاشان نیز ازاعلام آمادگی این هیئت برای دیگر دوره‌های آموزش رزمی ویژه نیروهای اورژانس کاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه دفاع شخصی نیروهای امداد ونجات ازنیازهای ضروری جامعه می‌باشد همگان باید این رشته ورزشی را با علاقه‌مندی بیشتر فراگیرند.

هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی در مقاطع مختلف به منظور آمادگی جسمانی و دفاعی نیروهای اورژانس و درمان توانسته تاکنون با کسب مقام‌های بر‌تر و دریافت مدال‌های آسیایی و بین المللی و دریافت بیش از ده‌ها مدال رنگارنگ کشوری حضوری فعال در جامعه ورزشی کشور داشته باشد.

کد خبر : ۳۲۳۱۵۴