خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روزارتش :

رژه یگان‌های پیاده ، موتوری وموشکی شهید کبریایی در آران وبیدگل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۹۶

پیش از ظهر امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی وانتظامی مسئولین ادارات وخانواده معظم شهداء یگان‌های پیاده، موتوری وموشکی پادگان شهید کبریایی آران وبیدگل در مقابل جایگاه رژه رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل در ابتدای این مراسم سرهنگ «مجتبی مصطفی‌زاده» فرمانده گروه ۸۴ موشکی شهید کبریایی آران و بیدگل ضمن تبریک روز ارتش. گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با محوریت مقام عظمای ولایت به سه عامل دانش، ایمان و تجهیزات به عنوان یکی از ارتشهای مقتدر در منطقه وتمام جهان شناخته شده است.

 وی با بیان اینکه امروزفرزندان اسلام درارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت لازمی که در اختیاردارند به عنوان یک نیروی دفاعی در مقابل هر تهدیدی آماده جانفشانی و تبعیت ازرهبری و پاسداری از خون پاک شهداء می‌باشند. تصریح کرد: امروزما ارتشیان علیرغم اینکه قوی‌ترین ابزارهای نظامی را در اختیار داریم با تبعیت از شعار رهبری هیچ گونه تهدیدی برای هیچکس نداریم.

مصطفی‌زاده تصریح کرد: پیام رژه و رزمایشات امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ملتهای منطقه صلح و دوستی و امنیت و آرامش است.

شایان ذکراست پیش ازظهر امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی وانتظامی، مسئولین ادارات وخانواده معظم شهداء یگانهای پیاده، موتوری وموشکی پادگان شهید کبریایی آران وبیدگل در مقابل جایگاه رژه رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز