خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کاشان:

جلب اعتماد سرمایه‌گذاران برای توسعه کاشان در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۱۴

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: برای سرعت‌بخشی به توسعه کاشان چاره‌ای جز جلب اعتماد سرمایه‌گذاران نیست و این مسئله در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی رسول‌زاده صبح امروز در حاشیه نشست رسمی و گفت‌وشنود شورای شهر کاشان با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا، اظهار داشت: ایجاد صنایع قطعه‌سازی با هدف تأمین نیازهای این شرکت بزرگ خودروسازی از نظر صرفه‌جوئی ریالی در هزینه‌ها و افزایش اشتغالزائی در شهر کاشان مهم و مورد توجه است.

وی با اشاره به اتفاق نظر اعضای شورای اسلامی شهر و هیئت مدیره شرکت سایپا کاشان در سرمایه‌گذاری برای ایجاد صنایع قطعه‌سازی برای این شرکت در کاشان خاطرنشان کرد: با ایجاد این شرکت‌های کوچک  دیگر نیازی به پرداخت هزینه سنگین حمل و نقل قطعات این شرکت از شهرهای دور دست به کاشان نیست و در کاهش نیروی متقاضی جویای کار بومی می‌توان شاهد افق‌های جدیدی بود که در این زمینه شورای اسلامی شهر کاشان از هیچ کمکی فروگذار نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: یکی از مهمترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات اعضای شورا در نشست با مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سایپا کاشان، استفاده بیش از پیش از نیروهای بومی از جمله در رأس معاونت‌های شرکت و مشارکت در برخی از خدمات رسانی‌ها به مردم کاشان بود.

وی بیان کرد: امیدوار هستیم با توجه به استفاده این شرکت از ظرفیت‌های مادی و معنوی منطقه کاشان این توقع به‌جا در آینده صورت عملی به خود گیرد .

رسول‌زاده با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت کاشان چاره‌ای جز جلب اعتماد سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف با تکیه عملی و کاربردی به شعار همدلی و همزبانی نداریم، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پیشرفت حقیقی کاشان که حق مسلم مردم این منطقه است، تنها نمی‌توان به شعار و سخنرانی اکتفا کرد، چرا که با حرف زدن صرف راه به جائی نمی‌بریم.

وی تصریح کرد: نظر همه مسئولان اجرائی و شهری کاشان در ایجاد بسترهای مناسب برای تشویق سرمایه‌گذاران به حضور در این منطقه و برداشتن موانع و سدهای پیش روی آنان است چرا که عمده مسیر توسعه کاشان از طریق حضور افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری در منطقه بر ظرفیت کاشان هموار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز