خبرگزاری کار ایران

ویژه‌برنامه نوای نسیم بهاری در شب 13فروردین به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۸۱

از روز نخست تا دوازدهم فروردین 94 پارک آیت الله مدنی کاشان میزبان میهمانان نوروزی با ویژه برنامه" شمیم فاطمی، نسیم بهاری" بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، پخش صلوات خاصه ثامن الحجج (ع) و ارتباط مستقیم با آستان قدس رضوی، نواخته شدن ضرب زورخانه ای با یاد مولا امیرالمومنین علی(ع) و حضور گردشگرانی که از راه های دور و نزدیک کاشان را به عنوان یکی از شهرهای دیدنی انتخاب کرده بودند هر شب فضای پارک مدنی کاشان را بیش از پیش زیباتر کرده بود.

سخنرانی کارشناسان مذهبی، اجرای تواشیح، موسیقی سنتی توسط هنرمندان مجرب و تئاتر طنزی که لب های گردشگران نوروزی را پر از لبخند می کرد جذابیت های برنامه نوروزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را چند برابر می کرد.  

استاد حوزه و دانشگاه نیز در شب دوازدهم فروردین، ضمن تاکید بر اینکه رفتار اثرگذارتر از گفتار است اظهار داشت: احترام به پدر و مادر و نیکی کردن با آنها احترام متقابل فرزندان را به همراه دارد.

حجت الاسلام حامد عمادپور، حرمت نگه داشتن یکدیگر با الفاظ شایسته و نیکو را بسیار تاکید کرد و افزود: آینه رفتار فرزندان نسبت به والدین، همان رفتاری است که ما نسبت به پدرو مادر خود داریم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این مراسم، ضمن خیر مقدم به میهمانان نوروزی به شهر گل و گلاب با جاذبه های تاریخی و طبیعی گفت: برنامه "  شمیم فاطمی، نسیم بهاری" ویژه گردشگران نوروزی هر شب با استقبال خوبی روبرو بوده است.

مهدی نادعلی، فراهم کردن محیطی شاد و بانشاط، معرفی شهر تاریخی کاشان با ویژه برنامه های طنز، اجرای موسیقی سنتی و شناخت گردشگران با هنرمندان و بزرگان و مشاهیر کاشان را از جمله اهداف برگزاری این ویژه برنامه عنوان کرد.  

گفتنی است؛ پخش اجرای تواشیح، برنامه زورخانه ای، موسیقی توسط  هادی اسکندری، برگزاری مسابقه بین گردشگران نوروزی، اجرای تئاتر طنز توسط رضا رادبخت و وحید رضا صادق پوراز دیگر برنامه های "شمیم فاطمی، نسیم بهاری" ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی بود که هر شب بعد از نماز مغرب و عشا توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در بهار 94 در پارک آیت اله مدنی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز