خبرگزاری کار ایران

کارشناس مذهبی:

نشاط و شادابی از خصوصیت اهل بهشت است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۱۵۴

کارشناس مذهبی آستان قدس رضوی، نشاط، شادابی و خرمی را از خصوصیت اهل بهشت برشمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حجت الاسلام محمدهادی هدایت، در پنجمین شب نوروز 94  در ویژه برنامه" شمیم فاطمی، نسیم بهاری" اظهار داشت: جایگاه انسان و زندگی حقیقی آن بهشتی است و خداوند عالم را آفریده که در بهشت زندگی کند.

وی، اولین شرط زندگی بهشتی را در ازدواج و زندگی کردن با همسر عنوان کرد و افزود: هر انسانی در این دنیا بایستی با همسر زندگی کند و همواره به یاد خدا باشد و کسی که خداوند را فراموش کند زندگی آن جهنمی می‌شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: شیطان یک لحظه توجه انسان را از خدا غافل کرد و زندگی بهشتی‌اش را تغییر داد.

حجت الاسلام هدایت،  قدم نخست در زندگی بهشتی داشتن را توجه و توکل به خداوند عنوان کرد و اذعان داشت: هر وصفی که برای بهشت  می شود بایستی در این دنیا نیز تجربه کرد.

وی، ضمن اشاره به اینکه هرمومنی لبانش خندان است یادآور شد: شاد بودن، خندان بودن و خوشی نیز از خصوصیات انسان مومن است و در بهشت خانه و محله ای وجود دارد که هر کس دل مومنی را شاد کند وارد آن محله می شود.

به گفته وی، همه کینه‌ها از دل اهل بهشت خارج شده  و مومن واقعی بهشتی زندگی می‌کند و اخمو بودن و عصبی بودن از خصوصیات منافق است.

گفتنی است؛ پخش صلوات خاصه ثامن الحجج (ع)، اجرای برنامه زورخانه‌ای توسط امیر حسین فرهنگ قهرمان رشته میل بازی در استان اصفهان، موسیقی توسط هادی اسکندری، نقال خوانی، اجرای تواشیح نورالزهرا و تئاتر طنز از دیگر برنامه‌های "شمیم فاطمی، نسیم بهاری" ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی است که هر شب بعد از نماز مغرب و عشا توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در بهار 94 در پارک آیت اله مدنی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز