خبرگزاری کار ایران

رونمایی از کتاب راهنمای گردشگری منطقه فرهنگی کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۱۰

فرماندار کاشان گفت: چاپ کتاب راهنمای گردشگری منطقه فرهنگی کاشان در راستای معرفی فرصت‌ها و ویژگی‌های ممتاز این منطقه بزرگ فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان ابوالفضل صدرائیه فرماندار کاشان در آیین رونمایی از کتاب راهنمای گردشگری منطقه فرهنگی کاشان گفت: چاپ این کتاب در راستای معرفی فرصت‌ها و ویژگی‌های ممتاز این منطقه بزرگ فرهنگی است

ابوالفضل صدراییه افزود: پیگیری اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازی فرودگاه کاشان توسط شهرداری، و دیگر اقدامات زیرساختی کاشان در چندین ماه گذشته نوید رشد و توسعه منطقه کاشان در تمامی بخش‌های، علمی، فرهنگی، صنعتی و راهسازی است که در آینده برای مردم ملموس‌تر خواهد بود.

شهردار کاشان نیز در آیین رونمایی از کتاب راهنمای گردشگری منطقه فرهنگی کاشان گفت: در منطقه فرهنگی کاشان مسائل و موضوعات فرهنگی و تاریخی کوچکی وجود دارد که برای گردشگران جاذبه‌های خاص گردشگری محسوب می‌شود و نیاز است با شناسایی و برنامه ریزی مناب از ظرفیت‌های موجود استفاده ببریم.

سیدمحمد ناظم رضوی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداران مناطق شمال استان اصفهان و شرق استان مرکزی تورهای یکروزه کاشان گشت در منطقه فرهنگی کاشان و شهرهای اطراف برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به آماده سازی و تجهیز ۲۴ حسینیه برای ایام عید نوروز و اسکان مسافران اظهار داشت: سه کمپ گردشگری در ورودی شهر آماده خدمات رسانی به مسافران می‌باشند.

وی از دیگر اقدامات شهرداری کاشان در بهار فاطمی به زیباسازی و توجه به مبلمان و المان‌های شهری اشاره کرد و گفت: زیباسازی و بهسازی ورودی شهر کاشان از دغدغه‌های شهروندان و مسئولین بوده است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی ازبرگزاری جشن شهروند سالم در مسیر سلامت خبر دادو افزود: جشن شهروند سالم بمنظور افزایش سطح آگاهی و آموزش مسائل شهروندی در مسیر سلامت واقع در بلوار امیرکبیر از روز پنجم فروردین ماه تا چهاردهم فروردین از ساعت ۱۰ صبح اجرا خواهد شد و اعتقاد داریم که آموزش مسائل فرهنگی نیازمند جذابیت است.

درپایان این مراسم با حضور معاون استاندار وفرماندار کاشان، شهردار کاشان و سرپرست اداره میراث فرهنگی و گردشگری کاشان از کتاب راهنمای گردشگری منطقه فرهنگی کاشان رونمایی شد.

راهنمای منطقه فرهنگی کاشان به معرفی شهرهای کاشان، آران و بیدگل، ابوزیدآباد، اردستان، بادرود، برزک، جوشقان قالی، خالدآباد، دلیجان، زواره، سفیدشهر، طرق رود، قمصر، کامو وچوگان، محلات، مشکات، مهاباد، می‌مه، نایین، نراق، نطنز، نوش آباد، نیم ور و وزوان پرداخته است.

این کتاب در ۱۰ هزار نسخهو به کوشش محمد علی حیدری توسط فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان به چاپ رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز