خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال:

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۴۰

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با متراژ ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۳ طبقه افتتاح شد.

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با متراژ ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۳ طبقه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در آئین افتتاح این سازمان، از کاشان به عنوان یکی از شهرهای بسیار مستعد و خوب یاد کرد و گفت: امکانات خوب، همت والای مردم این منطقه و سرمایه‌گذاری کردن برای فرزندان خود در ورزش حائز اهمیت است.

علی کفاشیان، سازمان دهی شدن در امور ورزش را مورد تاکید دانست و افزود: فضای همدلی و انسجام بین شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در آینده‌ای بسیار نزدیک رتبه‌های خوبی را برای شهر در سطح کشور رقم خواهد زد.

وی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، تربیت مدرس، مربی و ناظر را از جمله تکالیف اجرایی در برنامه‌های ورزشی فدراسیون برای شهرستان‌ها عنوان کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه، با اشاره به برگزاری فستیوال سالانه افزود: در برنامه‌های ورزشی پایه از طرف فیفا کمک‌های زیادی می‌شود و فدراسیون را ملزم می‌کند تمام مدارس فوتبال مسابقات برگزار شده و در شهرها، استان‌ها و کشور بهترین‌هایشان انتخاب شوند.

کفاشیان، از اختصاص بودجه ویژه در باشگاه‌ها طی سال جاری خبر داد و گفت: بازی کن سازی یکی از موارد مهم در داشتن تیم‌های پایه است که هر باشگاهی با تیم‌های برتر، خوب، دسته یک و ۲ می‌تواند این تیم پایه را داشته باشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، نیز در این مراسم به فعالیت‌های این سازمان در زمینه‌های مختلف آموزشی، هنری، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

مهدی نادعلی، از حضور ۸ رده سنی تیم‌های فوتبال در لیگ های کشوری، ۲ رده سنی نائب قهرمانی و ۶ رده سنی قهرمانی و همچنین راه یابی به لیگ‌های دسته ۳ کشور، حضور ۶ نفر از ورزشکاران روبال اسکیت در تیم ملی و نائب قهرمانی تیم باشگاه سازمان در لیگ باشگاه‌های کشور، حضور ۲ نفراز اعضای تیم دوچرخه سواری سازمان در لیگ باشگاه‌های برتر کشور، راه یابی تیم هندبال سازمان به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک کشور و کسب عنوان نائب قهرمانی تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ برتر آسیا ویژن استان اصفهان طی ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

وی، به برگزاری ویژه برنامه بهار فاطمی، نخستین جشنواره ملی گل محمدی در استادیوم ۱۵ هزار نفری امیرکبیر، جشنواره سراسری تئاتر مهر، جشنواره ملی نعنا، چهاردهمین سوگواره هنر در ساحت عاشورا و افتتاح ۱۳ سرای محله از ابتدای امسال تاکنون اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز