خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیران صنعت نساجی کشور:

دومین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران درکاشان برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۸۸

بیشتر شرکت کنندگان از شهرهای کاشان، آران و بیدگل، مشهد، یزد، مازندران، اصفهان، دلیجان و۰۰۰ دراین همایش شرکت کرده بودند.

با حضورمدیرکل نساجی وپوشاک وزارت صنعت معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان و مدیران صنعت نساجی کشور دومین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران همراه با کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش محصولات غیرنفتی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزارشد.

«علی جهانگیر» دبیرگزاری دومین همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران در حاشیه برگزاری این همایش درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان، هدف از برگزاری این همایش را توسعه صادرات در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت قیمت نفت در بازارجهانی تصمیم گرفتیم با محوریت توسعه صادرات این همایش را برگزار کنیم که با استقبال بسیار خوبی از طرف نمایندگان فرش ماشینی همراه بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دانشگاه بتواند درکنار صنعت به افزایش صادرات غبرنفتی کمک کند تا اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تحقق پیداکند. یاد آوری نمود: بالا بردن تکنلوژی فرش ماشینی و توسعه صادرات مهمترین هدف اولین همایش ملی صنعت فرش ماشینی درکاشان بود.

جهانگیر T برگزاری کارگاه آموزشی در این همایش با حضورمدیران صنعت نساجی کشور را بسیار اثر بخش عنوان کرد و گفت: بیشتر شرکت کنندگان از شهرهای کاشان، آران و بیدگل، مشهد، یزد، مازندران، اصفهان، دلیجان و۰۰۰ دراین همایش شرکت کرده بودند.

سخنرانی خانم نصرالهی مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و چرم وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارش نتایج تحقیقات درخصوص سلایق مردم کشورهای ایران، روسیه و آلمان به هنگام خرید فرش، سخنرانی دکتر صحت درخصوص صادرات، پرسش و پاسخ، تقدیر از صادرکنندگان برتر و حامیان همایش ازجمله برنامه های این همایش بود.

شایان ذکراست مشکلات نقدینگی، بالا بودن قیمت قطعات ماشین آلات نساجی، کاهش واردات به منظورحمایت از تولیدکنندگان داخلی، تامین مواد اولیه، برخورداری از پرداخت جوایز صادراتی، بالا بودن نرخ بهره بانکی، بالا بودن نرخ دریافتی بیمه صادرات وغیره از مهمترین مشکلاتی بود که صنعتگرات صنعت نساجی کشور دراین همایش عنوان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز