خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان:

نبود زیرساخت‌های بین شهری نتیجه تلفات جاده‌ای درکاشان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۳۸

در بحثراههای شهری شهرستان کاشان کم کاری های بسیاری در طول ۸ سال گذشته اتفاق افتاده است. جاده کاشان – برزک ورکان، جاده قهرود، جوشقان و کامو، جاده مشکات، جاده قمصر در خصوص پل غیرهمسطح ورودی به اتوبان و جاهای دیگر که واقعاً از استان گله دارم.

فرماندار کاشان گفت: در موضوع راه‌های شهری شهرستان کاشان کم کاری‌های بسیاری در طول ۸ سال گذشته اتفاق افتاده است. جاده کاشان – برزک ورکان، جاده قهرود، جوشقان و کامو، جاده مشکات، جاده قمصر در خصوص پل غیرهمسطح ورودی به اتوبان و جاهای دیگر که واقعاً از استان گله دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان معاون استاندار و فرماندار کاشان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و در جمع شهرداران، بخشداران و مدیران شهری با بیان این انتقاد گفت: وقتی مهمان و گردشگر به شهرستان دعوت می‌کنیم و زیرساخت‌های که مهم تر از همه آن راه‌های بین شهری است مناسب و مطلوب آماده نمی‌کنیم نتیجه تلفات جاده و حوادثی می‌شود که باعثتأثر همگان می‌شود.

ابوالفضل صدرائیه با اشاره به تصادف شب گذشته در بلوار قطب راوند تصریح کرد: این حوادثناشی از مشکلات جاده‌ای است. ناشی از نداشتن کنار گذر مناسب در شهرستان کاشان است و فشار آن به دوش اورژانس و پلیس راهور می‌آید که الحمدالله در حادثه شب گذشته با سرعت بسیار خوبی عمل کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مصدومین رسیدگی شد و راه نیز باز گردید.

فرماندار کاشان گفت: فشاری که اکنون چه به پلیس راه و چه به اورژانس می آید ناشی از کمبودهایی است که در خصوص راه با آن مواجه هستیم ولی چاره ای نیست، در یکی دو ماه آینده که پذیرای مهمانان نورزی و گردشگران گل و گلاب در شهرستان و منطقه هستیم باید به گونه برنامه ریزی کنیم که مشکلات را تا جایی که امکان دارد کاهش دهیم.

وی یادآور شد: نقاط حادثه خیز را شناسایی کنیم و متناسب با آن از پلیس راه و اورژانس جاده ای در نظر بگیریم. حتی اگر نیرو در شهرستان به اندازه کافی برای پوشش نداریم از استان درخواست نیرو کنیم تا بتوانیم از لحاظ جاده ای به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.

صدرائیه افزود: جای تأسف دارد در جایی بخش خصوصی و خیرین ورود پیدا کرده و جاده و بلواری را ایجاد نموده اند ولی اداره راه استان که متولی این امر است حاضر نیست که مشکلات یک تقاطع غیرهمسطح را مرتفع نماید و این موضوع از سال ۹۲ تا کنون حل نگردیده است.

فرماندار افزود: این توجیه را از اداره راه نمی پذیریم که آزادسازی و اجرا را از هم جدا می کنند. وقتی برای طرحی اعتباری در نظر گرفته می شود برای آزادسازی و اجرا باهم است و جای تأسف است که بیش یک دهه این مشکل در شهرستان وجود دارد و فکری برای آن نمی کنند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گفت: توجه به نگاه بصری گردشگری که به شهرستان و منطقه وارد می شود مدنظر مدیران شهری قرار گیرد. بی سامانی بنرها و تابلوهای تبلیغاتی چهره شهر را زشت نموده است. ورودی های شهر از سه نقطه بسیار نامطلوب است. بنرها با داربست های مختلف اگر اجرا نگردد بهتر از آن است که نمای شهر را در منظر مهمانی که به شهر وارد می شود آشفته و خراب نشان دهیم.

فرماندار توجه به تمیزی شهر و به خصوص نقاط گردشگری مانند باغ فین کاشان را با اهمیت دانست و گفت: متأسفانه در سال گذشته در روز عید و ایام تعطیل وقتی به باغ فین وارد می شدیم از نظافت ابتدایی برخوردار نبود. داربست هایی که برای انجام کار ایجاد شده بود نمای باغ را به شدت تحت شعاع قرار داده بود و بگذریم از این که در ایام تعطیل که باید خدمات ویژه برای گردشگر قائل شوند مردم بلاتکلیف بودند و ساعت باز بودن باغ نامطلوب بود.

همچنین در این جلسه جواد مزروعی به عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان معرفی و مقرر شد تا با برگزاری مرتب جلسات ستاد مصوبات انجام شده را برای پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی شهرستان پیگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز