خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در مراسم گرامی داشت روز مهندس:

جامعه مهندسی کاشان بزرگ نقش اساسی در توسعه این شهرستان دارند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۳۶

با توجه به رویکردی که برای کاشان بزرگ داریم تمام تلاش خود را برای بکارگیری منابع عظیم سرمایه انسانی و منابع طبیعی موجود در نهایت احترام و تکریم بکارخواهیم گرفت.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با توجه به رویکردی که برای کاشان بزرگ داریم تمام تلاش خود را برای بکارگیری منابع عظیم سرمایه انسانی و منابع طبیعی موجود در نهایت احترام و تکریم بکارخواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان عصر سه شنبه پنجم اسفند در مراسم گرامی داشت روز مهندس که با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان درسالن غیاثالدین جمشید کاشانی این دانشگاه برگزارشده بود با اعلام این مطلب و تبریک روز مهندس گفت: باید سعی کنید در حوزه کاری که دارید نگاه و نگرش خود را به عنوان یک مهندس متعهد حفظ کنید.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی درخصوص کنار گذاشتن نقطه نظرات شعاری در دیداری که جامعه مهندسین کشور با ایشان داشتند اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دراین دیدار فرمودند که به جای نطقه نظرات نظری دنبال مسائل اجرایی باشید.

فرماندار کاشان وابسته بودن اقتصاد کشورمان به نفت را به عنوان یک چالش بزرگ درحوزه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: عدم توجه به نگاه مهندسی نیز یکی از مشکلات فعلی جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه همه مهندس را به عنوان شخصیت اندیشمندی که تلاش می کند یک ساختار عملیاتی را برای یک مفهومی ایجاد کند می دانند. گفت: اگر به مهندس به جای اینکه با یک نگاه ساده دیده شود نگاهمان براساس توسعه پایدار باشد هیچ موقع اجازه نمی دهیم رشد اقتصاد و توسعه شهر به هدر رفتن منابع طبیعی منجر شود.

معاون استاندار و فرماندار کاشان با انتقاد از عدم توجه به منابع انسانی و سرمایه انسانی در نظام مهندسی، خطاب به دانشجویان رشته های مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان. گفت: از شما آینده سازان که به عنوان پیشگامان توسعه کشور می باشید خواهش می کنم با استفاده ازمنابع طبیعی و سرمایه انسانی موجود در رفع چالش هایی که درحوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور داریم توجه کنید.

وی به نقش جامعه مهندسی شهرستان کاشان درتوسعه و پیشرفت کاشان بزرگ اشاره کرد و گفت: با توجه به رویکردی که برای کاشان بزرگ داریم تمام تلاش خود را برای بکارگیری منابع عظیم سرمایه انسانی و منابع طبیعی موجود با نهایت احترام وتکریم بکارخواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز