خبرگزاری کار ایران

با حضورمؤلف و محقق در حوزه اوتیسم:

کارگاه آموزشی با موضوع " اوتیسم و تغذیه " درکاشان برگزارمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۴

نماینده انجمن اوتیسم ایرانیان در کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع " اوتیسم و تغذیه " صبح پنج شنبه، هفتم اسفندماه، با حضور گنجینه مؤلف و محقق درحوزه اتیسم دردبیرستان امام خامنه‌ای جنب بانک خون کاشان خبر داد.

نماینده انجمن اوتیسم ایرانیان در کاشان از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع " اوتیسم و تغذیه " صبح پنج شنبه، هفتم اسفندماه، با حضور گنجینه مؤلف و محقق درحوزه اوتیسم در دبیرستان امام خامنه ای جنب بانک خون کاشان خبر داد.

«مریم خیامی پور» نماینده انجمن اوتیسم ایرانیان در کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: نظر به اینکه نرخ رشد افراد مبتلا به اوتیسم در جامعه رو به افزایش بوده و این شیوع نگران کننده است. مشکلات کودکان مبتلا و خانواده­‌های ایشان حوزه گسترده‌­ای را دربرمی­‌گیرد و تبعات روانی و اجتماعی بسیاری را برای آنها به دنبال دارد، این افراد به کمک و همیاری بیشتری از ارگان‌­های ذی­ربط نیاز دارند، گفت: در این راستا، انجمن اوتیسم ایرانیان اولین تشکل آموزشی، پژوهشی، حمایتی و توانبخشی است که با محدوده فعالیت ملی و با هدف ارتقاء کیفیت زندگی افراد اوتیسم و خانواده‌­هایشان تأسیس شده است.

نماینده انجمن اوتیسم ایرانیان در کاشان با ابراز خرسندی از اینکه شعبه این انجمن در کاشان فعال گشته و در مرکز مشاوره آموزش و پرورش کاشان واقع در خیابان شهید رجایی در خدمت خانواده‌­های این عزیزان است، اظهارداشت: با توجه به اینکه این انجمن در راستای آگاهی بخشی بدنه جامعه و توانمندسازی خانواده‌­های ایشان اقدام به برگزار کردن کارگاه آموزشی با موضوع " اوتیسم و تغذیه " با حضور مهندس گنجینه - مؤلف و محقق در حوزه اتیسم کرده است از کلیه علاقه مندان دعوت می شود تا در این نشست حضور بهم رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز