خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج رسانه کشور:

رسانه‌ها باید حقیقت را به بالا دستی و پایین دستی‌ها انتقال دهند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۳۱

مسئول بسیج رسانه کشور گفت: اگر رسانه‌ها مردم را از وضعیت اقتصادی کشورمان نگران نکنند قطعا دچار مشکل خواهیم شد.

مسئول بسیج رسانه کشور گفت: اگر رسانه‌ها مردم رااز وضعیت اقتصادی کشورمان نگران نکنند قطعا دچار مشکل خواهیم شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «مسعود نصیری» مسئول بسیج رسانه کشور در مراسم افتتاح نحستین دفتر بسیج رسانه شهرستان کاشان در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان گفت: رسانه ها پیام رسان مردم به حکومت و پیام رسان حکومت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در هرجا که ارتباط آنها در پیام رسانی مردم و مسئولین قطع شود موجب خدشه دارشدن رسالت آنها می‌شود گفت: در هرجاکه اسیر کارتل‌های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی بشویم ضربه می‌خوریم.

نصیری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با توجه به اینکه دردی از جامعه شان را برطرف می‌کنند نباید توان خودشان را نادیده بگیرند. ‌ یادآوری کرد: با توجه به اینکه رسانه‌ها قدرتمند هستند باید به نحو احسن از ظرفیت خود استفاده کنند و این گوهر وجودی خودشان را با یک آگهی و رپرتاژ ارزان نفروشند.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل دفتر بسیج رسانه باید زودتر از این شکل می‌گرفت. اظهارداشت: بسیج رسانه به معنی اینکه همه دور هم جمع شویم تا وطن و کشورمان را به عزت و افتخار برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز