خبرگزاری کار ایران

با حضورمدیر کل نظارت و اعتبار بخشی بیمارستان‌های وزارت بهداشت:

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطلوب ارزیابی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۶۳

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کاشان در اجرای بسته‌های خدمتی طرح تحول نظام سلامت مطلوب ارزیابی شد.

عملکرد دانشگاه علوم پزشکی کاشان در اجرای بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در نشستی که با حضور سید محمد حسین میر دهقان، مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی بیمارستان‌های وزارت متبوع، رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین در سالن شهداء ستاد مرکزی برگزار شد، نقاط قوت و ضعف این برنامه بررسی و عملکرد دانشگاه در این راستا مطلوب ارزیابی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این جلسه، اجرای برنامه تحول نظام سلامت را تحول بزرگی در نظام سلامت برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح شاهد ارتقای سلامت هر چه بیشتر مردم باشیم.

محمد حسین اعرابی گفت: برنامه تحول نظام سلامت از اولویت‌های مهم دولت است که با وجود مشکلات، با انسجام پیش رفته و هدف اصلی آن رساندن حوزه سلامت به جایگاه واقعی است.

وی، بر مشارکت و تعامل تمامی دست اندرکاران این برنامه تاکید کرد و افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت پس از ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت توسط مقام معظمرهبری(مدظله العالی) دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است.

طرح تحول نظام سلامت از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی کشور آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز