خبرگزاری کار ایران

در نهمین روز ایام الله دهه فجر:

فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در کاشان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۴۴

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر، فرهنگسرای علامه فیض کاشانی با حضور شهردار، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اعضای شورای شهر، شهرداران منطقه و مسوولین و اهالی محله در جوار آرامگاه ملامحسن فیض کاشانی افتتاح شد.

در نهمین روز از ایام الله دهه فجر، فرهنگسرای علامه فیض کاشانی با حضور شهردار، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اعضای شورای شهر، شهرداران منطقه و مسوولین و اهالی محله در جوارآرامگاه ملامحسن فیض کاشانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، شهردار کاشان در این مراسم، تبدیل یک فضای خدماتی به فرهنگی در جوار آرامگاه این شخصیت عالم در کاشان را حائز اهمیت دانست.

سید محمد ناظم رضوی اظهار داشت: راه اندازی فرهنگسرای علم و ادب با نام ملا محسن فیض کاشانی و محفلی فرهنگی وهنری در این شهرستان ضروری بود.

وی، ساخت نگارخانه در محوطه این فرهنگسرا، احیای آبنما و ایجاد فضای سبز در این فرهنگسرا را از مهم‌ترین اقدامات عمرانی آن برشمرد.

به گفته وی، راه اندازی فرهنگسراهای علم و ادب می تواند ذوق هنرمندان، شعرا، ادیبان و علمای شهر را با داشتن فضایی مناسب با هنر بیشتر کند.

شهردار کاشان، ضمن اشاره به اینکه کاشان با قدمتی تاریخ هنری زبانزد است افزود: امید است راه اندازی فرهنگسرای علم و ادب در این شهرستان موقعیت بهتری را برای هنرمندان بیشتر کند.

فرهنگسرای علامه فیض کاشانی به عنوان فرهنگسرای علم وادب فعالیت خود را در زمینه های ادبی، هنری وعلمی آغاز می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز