خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان؛

زنگ فیض کاشانی در مدارس کاشان نواخته میشود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۲۸

همزمان با آغاز مسابقات قرآن دانش آموزان، زنگ علامه ملا محسن فیض کاشانی در مدارس این شهرستان نواخته می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت: همزمان با آغاز مسابقات قرآن دانش آموزان، زنگ علامه ملا محسن فیض کاشانی در مدارس این شهرستان نواخته می شود.

حجت الاسلام " رضا خرمی " در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر افزود: به منظور معرفی و گرامیداشت مقام علامه ملا محسن فیض کاشانی، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی با نام این مفسر قرآن، نامگذاری شده است که۲۵بهمن این مراسم برگزار می شود.

به گفته وی، مسابقات قرآن دانش آموزان در چهار مرحله برگزار می شود که در مرحله اول پنج هزار دانش آموز شرکت داشتند و دو هزار نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی اظهار داشت: برنامه اصلی این مراسم با حضور قاریان و حافظان قرآن و مسوولان اجرایی در آرامگاه ملامحسن برگزار خواهد شد.

خرمی افزود: حوزه فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کاشان تصمیم گرفته است تا برنامه های خود را با نام شخصیت های علمی و دینی شهر برگزار کند تا به نوعی آنها را به جامعه علمی معرفی کند..

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به چنین رسالت بزرگی نیست و در این راه نیازمند همکاری و مشارکت سایر نهاد و ارگان های مرتبط در شهرستان کاشان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز