خبرگزاری کار ایران

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران:

کلینیک تخصصی ابوزیدآباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۵۵۶

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، کلینیک تخصصی ابو زید‌آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران، کلینیک تخصصی ابوزیدآباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در این مراسم، اظهار داشت: برای راه اندازی این کلینیک، ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان هزینه شده است.

دکتر مسعود دهقانی، با اشاره به اخذ مجوز راه اندازی کلینیک تخصصی ابوزیدآباد از کمیسیون ماده ۲۰ معاونت درمان دانشگاه و تقدیر از مسئولین در این راستا، کاهش سفرهای ضروری مردم منطقه به شهرهای همجوار برای دسترسی به پزشک متخصص را هدف از راه اندازی این کلینیک عنوان کرد.

وی، با بیان اینکه این کلینیک در حال حاضر دارای پنج رشته تخصصی اطفال، عفونی، زنان و زایمان، داخلی و قلب و عروق می‌باشد، اظهار امیدواری کرد: در آینده خدمات بهداشتی درمانی را برای رفاه حال مردم منطقه افزایش دهیم.

حجت الاسلام مفرح‌زاده، امام جمعه ابوزیدآباد، نیز در این آیین، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولین دانشگاه و شبکه برای راه اندازی این کلینیک قدردانی کرد.

مرکز بهداشتی درمانی شهر ابوزیدآباد در حال حاضر با بخش‌های رادیولوژی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، بهداشت حرفه‌ای و محیط، مراقبت‌های مامایی، بستری موقت و واکسیناسیون به صورت شبانه روزی فعال است و دو پایگاه بهداشتی و شش خانه بهداشت روستایی را تحت پوشش خود دارد.

این کلینیک با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات، سرپرست و معاونین شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل و جمعی از خانواده شهدا افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز