خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه مبارک فجر:

واحدنساجی تندیس کاشان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۱۶

همزمان با دهه مبارک فجر، بعداز ظهر امروز، یک شنبه، نوزدهم بهمن، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت واحدتولیدی ونساجی تندیس کاشان با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد تومان در زمینی بالغ بر ده هکتار و اشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر در کاشان به بهره‌برداری رسید.

همزمان با دهه مبارک فجر، بعداز ظهر امروز، یک شنبه، نوزدهم بهمن، با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحد تولیدی و نساجی تندیس کاشان با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد تومان در زمینی بالغ بر ده هکتار واشتغال‌زایی ۷۰۰ نفر در کاشان به بهره‌برداری رسید.

درحاشیه بهره برداری از این واحد نساجی بزرگ، لقمان - مدیرعامل شرکت نساجی تندیس کاشان - درگفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اشاره به اینکه این واحد نساجی در دو بخش نساجی و تولید فرش ماشینی فعالیت می کند، گفت: واحد نساجی این کارخانه، ظرف سه ماه آینده با ظرفیت ۳۰ تن در روز به بهره برداری خواهد رسید.

لقمان با اشاره به اینکه در حال حاضر، واحد تولیدی فرش ماشینی این شرکت با ۱۵ دستگاه پیشرفته و مدرن و تکنولوژی ۲۰۰ ۱۴ و ۱۵ فعالیت می کند، گفت: امروز به لطف خدا و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با قدم مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی با مشارکت بانک صنعت ومعدن وتجارت بهره برداری از یخش بافندگی این کارخانه انجام شد.

مدیرعامل شرکت نساجی تندیس با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی، ماهیانه بالغ بر ۷ هزار قطعه فرش ۱۲ متری تولید می‌شود، اظهارداشت: این میزان تولید، طی ماه‌های آینده با ورود ماشین آلات جدید توسعه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید فرش ماشینی طی سه سال گذشته با دو دستگاه بوده ولی از امروز با ۱۵ دستگاه ماهیانه به ده هزار تن واشتغال‌زایی یک هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

همزمان با دهه مبارک فجر، بعداز ظهر امروز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار، رئیس اداره صنعت معدن، تجارت و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان کاشان واحدنساجی تندیس کاشان با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز