خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت برزک:

دشمنان از هر طرف نظر سوء به انقلاب دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۴۰

هنوز هم دشمنان از هر طرف نظر سوء به انقلاب دارند و می خواهند انقلاب خفه شود

امام جمعه برزک گفت: هنوز هم دشمنان از هر طرف نظر سوء به انقلاب دارند و می خواهند انقلاب خفه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کاشان «حجه الاسلام والمسلمین احمد علی هیئتی» امام جمعه موقت برزک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه برزک گفت: بعداز ۳۶ از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم دشمنان از هر طرف نظر سوء به انقلاب دارند و می خواهند انقلاب خفه شود ولی بدانند که یکی از اهداف حضرت امام صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورها بود که این کار نیز انجام شده و هم اکنون نیز شاهد صدور انقلاب اسلامی به اقصا نقاط جهان هستیم.

امام جمعه موقت برزک گفت دشمنان دسیسه‌های زیادی برای براندازی انقلاب و اسلام انجام دادند ولی در هیچ یک از آنا موفق و پیروز نشدند، چون انقلاب اسلامی ایران رنگ خدایی دارد

حجه الاسلام والمسلمین هیئتی با اشاره به ضعیف جلوه دادن انقلاب توسط برخی اشخاص گفت: تا زمانی که انقلاب اسلامی رهبری قوی و فرزانه داشته باشد و حافظ خون مقدس شهدا باشد ممکن نیست انقلاب اسلامی ضعیف شود.

ایشان در ادامه با گله مندی و ابراز ناخرسندی از برخی از مسوولین گفت: چرا برخی از مسوولین موافق دین اسلام کار نمی‌کنند و به خوانندگان مخالف با شرع اسلام مجوز می دهند و در برخی دیگر از ادارات حقوق الهی اجرا نمی شود و به حقوق ملت کم توجهی می کنند. اینها باید بیدار شوند چرا که تا انقلاب اسلامی هست قانون هم قانون اسلام و انقلاب است.

امام جمعه موقت برزک در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: کسانی که خدا را ولی خود قرار می دهند تبلیغات منفی در انها اثر نمی کند و غیر از خدا همه چیز در نظر آنها کوچک است.

حجه الاسلام والمسلمین هیئتی گفت: اطاعت از پیامبر اطاعت از خداست و بعد از پیامبر اطاعت از ائمه معصومین و در زمان غیبت حضرت مهدی(عج) اطاعت از نمایندگان آن حضرت و در حال حاظر نیز اطاعت از حضرت آیت ا… خامنه ای در حقیقت اطاعت از خداست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز