خبرگزاری کار ایران

در پی سفر هیئت دولت به استان اصفهان:

وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی رئیس جمهور وارد کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۵۷

وزیر اطلاعات به عنوان نماینده عالی هیئت دولت در سفر به استان اصفهان، لحظاتی پیش وارد کاشان شد و مورد استقبال مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

حجت السلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، به عنوان نماینده عالی هیئت دولت در سفر به استان اصفهان، لحظاتی پیش وارد کاشان شد و مورد استقبال مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، وزیر اطلاعات با حضور در گلزار دارالسلام کاشان، ضمن حضور برمزار شهداء با اهداء شاخه گل و فاتحه و صلوات با آرمان والای شهداء تجدید میثاق کرد.

وی همچنین با حضور برسر مزار نماینده فقیه و امام جمعه اسبق کاشان، آیت االه سید مهدی یثربی فاتحه و صلوات نثار روح پاک ایشان کرد.

حجت السلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران، ضمن انتقال پیام هیئت دولت به مردم کاشان، هدف از سفر به این شهرستان را به نمایندگی از هیئت دولت، دیدار با مردم این شهرستان عنوان و یاد آوری کرد: سفر اینجانب به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به نمایندگی از هیئت دولت به استان اصفهان به منظور انعکاس مشکلات مردم این خطه به هیئت دولت است.

وی با بیان اینکه هیئت دولت در سفر به استان اصفهان هرکدام از وزرا را به شهرهای استان اصفهان اعزام کرده تا پای درد دل مردم بشینند و به عنوان پل ارتباطی، سخنان و مشکلات آنها را به هیئت دولت انتقال بدهند، تصریح کرد: اینجانب نیز به عنوان یک خدمتگزا ربه نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل سفر کرده تا سخنان مردم را به دولت منتقل کنم.

وزیر اطلاعات پس از افتتاح چندین پروژه بهداشتی و عمرانی با حضور در مسجد صفاری کاشان ضمن اقامه نماز ظهر و عصر درحال دیدار با مردم این شهرستان است که اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

براساس همین گزارش، قرار است وزیر اطلاعات پس از دیدار با صاحبان صنایع شهرستان کاشان و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، بعد از ظهر امروز با حضور در گلزار شهدای امام زادگان هادی و محمد هلال ابن علی(ع) آران و بیدگل به منظور تجدید میثاق با آرمان والای شهداء با حضور درمصلی ستاد نمازجمعه این شهرستان، ضمن دیدار با مردم وحضور در نماز مغرب وعشا و افتتاح دو پروژه فرهنگی وزشی و بهداشتی در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز