خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

ایجاد سرای محله پل ارتباطی مسوولین با مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۷۸۶

بیش از ۸۰ درصد خود یاری مردم و خود جوش بودن آنها در ارتباط با مسوولین می تواند گره گشای فعالیت‌های مورد تامل باشد.

شهردار کاشان گفت: بیش از ۸۰ درصد خود یاری مردم و خود جوش بودن آنها در ارتباط با مسوولین، می تواند گره گشای فعالیت های مورد تامل باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سید محمد ناظم رضوی - شهردار کاشان - در آئین افتتاحیه دهمین سرای محله با نام " شهدای حسن آباد " پای صحبت و درد و دل اهالی منطقه حسن آباد نشست.

وی تشکیل شورایاری ها و سراهای محله را فرصت مناسبی برای مسوولین با مردم در زمینه های مختلف و برطرف کردن مشکلات آن محله عنوان کرد.

ناظم رضوی، راه اندازی سرای محله " شهدای حسن آباد " را بهترین فرصت برای هم افزایی بیشتر بین مردم و مسوولین دانست و افزود: امید است با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری از طرف سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در منطقه حسن آباد، بتوانیم روز به روز شاهد توسعه فرهنگی و کاربردی در این منطقه باشیم.

شهردار کاشان، راه اندازی شورایاری و سرای محله در کنار مساجد را حایز اهمیت دانست و نقش مسجد محوری را مورد تاکید قرار داد.

ناظم رضوی، نقش مردم محله در زمینه همکاری با شهرداری در راستای تعریض جاده، پلاک گذاری، آسفالت و بازگشایی مسیرهایی که از لحاظ اقتصادی، تجاری و گردشگری در منطقه تاثیر گذار است را مهم دانست.

وی تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد خودیاری مردم و خود جوش بودن آنها با مسوولین می تواند گره گشای فعالیت های مورد تامل باشد.

شهردار کاشان، دسترسی آسان کشاورزان به مزارع، کاشت درخت، ایجاد زمین یا کمپ ورزشی در منطقه حسن آباد را از اقدامات مهم و مورد پیگیری در این منطقه عنوان کرد و افزود: همکاری و همدلی مردم این منطقه با شهرداری و شورای شهر و مسوولین شهر می تواند در تسریع این پروژه ها تاثیر گذار است.

شهردار کاشان در آئین افتتاحیه دهمین سرای محله " شهدای حسن آباد " با پرسش و پاسخ و نشست صمیمی با اهالی منطقه حسن آباد در مسجد مهدیه حسن آباد پای صحبت های مردم نشست پاسخگوی آنها بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز