خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

مهران شریفی سرپرست جدید بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۷۰

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر مهران شریفی، سرپرست جدید مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان شد.

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرپرست جدید مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر مهران شریفی فوق تخصص خون، آنکولوژی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به عنوان سرپرست جدید این بیمارستان تعیین شده است.

در این حکم آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به برندگان برگزیده خویش اعطاء فرموده است. لذا نظر به تعهد و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی منصوب می شوید تا با رعایت موازین شرعی و قانونی انجام وظیفه کنید.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های مختلف آن مجتمع و ارتقای کمی و کیفی سطوح خدمات آموزشی، درمانی، افزایش انگیزه کاری و رضایتمندی پرسنل و استقرار مدیریت مشارکتی از انتظارات اینجانب است.

امید است با استعانت از معلومات و تجربیات خود و بهره گیری از ظرفیت اساتید، کارشناسان و کارکنان خدوم آن مجتمع شاهد رشد و تووسعه هرچه بیشتر شاخصهای آن مجموعه باشیم.

توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه از درگاه خداوند باریتعالی خواستارم

دکتر محمد حسین اعرابی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز