خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

تجلیل از نیکوکاران مدرسه ساز، یک افتخار است

کد خبر : ۲۴۰۵۳۰

براساس آموزه‌های دینی، آنچه از انسان باقی می‌ماند، تلاش در راه خدا است که به عنوان صدقه جاریه در طول حیات جامعه بشری از آن به نیکی یاد می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: براساس آموزه های دینی، آنچه از انسان باقی می ماند، تلاش در راه خدا است که به عنوان صدقه جاریه در طول حیات جامعه بشری از آن به نیکی یاد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمد حسن قائدیها» در آیین گشایش دبستان حاج عباس پیله وریان کاشان افزود: تجلیل از نیکوکاران مدرسه ساز، یک افتخار است چراکه آنها در کار نیک از دیگران سبقت گرفته اند و به اعتبار آیه ۱۱۴ سوره آل عمران هم پاداش خدا در دنیا را دارند و هم به رحمت الهی در آخرت می رسند.

وی اظهار داشت: کار نیک ریشه در اندیشه خیرخواهان دارد، مال و فرزند، زینت دنیا است اما کار نیک باقی می ماند.

وی با تجلیل از مشارکت خیرین مدرسه ساز، تاکید کرد: امروز آموزش و پرورش به حضور نیکوکارانی مثل خانواده مرحوم پیله وریان بیشتر از هر زمان دیگرنیاز دارد.

وی تصریح کرد: نیکوکاران مدرسه ساز، آن دسته از انسان‌هایی هستند که در زمان حیات‌شان، از درک بزرگی و عظمت آنها عاجزیم و بعد از رفتن‌شان، ابعاد وجودی آنها را درک می کنیم که شهدا، معلمان و نیکوکاران از این دسته هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: خانواده بزرگ پیله وریان، کاربزرگی در مسیر عزت و حیات جامعه بشری انجام داده اند که هنوز خیلی از افراد قادر به درک عظمت آن نیستند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: اندیشه خیرخواهانه نیکوکاران مدرسه ساز، که آگاهی و حیات را به جامعه انسانی هدیه می کنند جای تبریک همراه با افتخار است.

" محمود خدمتی " افزود: همت و تلاش نیکوکاران برای ساخت مدرسه، نسیم الهی است که آنها را به قافله سعادت رهنمون می شود.

وی اظهار داشت: این بشارت خداوند به همه انسانها است که هرکه با خدا معامله کند، نام و یادشان در همه ایام به نیکی باقی خواهد ماند.

به گفته وی، خیرخواهی همه نیکوکاران مدرسه ساز را باید ستود که با اندیشه والای خود، به جامعه انسانی زندگی عالمانه را هدیه می کنند و همچون ستاره ای درخشان، دیگران را به این مسیر هدایت می کنند.

خدمتی تصریح کرد: نوع دوستی و خیرخواهی، یک توفیق الهی است تا ما به فکر همدیگر باشیم و برای همنوعان مسیر رشد و تعالی را ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز