خبرگزاری کار ایران

در نشست بیمارستان نقوی کاشان با اداره اوقاف عنوان شد:

وقف در حوزه سلامت، نیاز ضروری جامعه است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۱۳

وقف در حوزه سلامت، نیاز ضروری جامعه است و بایستی افراد خیر در این راستا بیشتر فعال شوند.

رئیس بیمارستان نقوی کاشان گفت: وقف در حوزه سلامت نیاز ضروری جامعه است و بایستی افراد خیر در این راستا بیشتر فعال شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دکتر محمد حاجی جعفری در نشست بیمارستان موقوفه نقوی با اداره اوقاف کاشان، ضمن تقدیر و تشکر از مردم خیر کاشان افزود: بیشتر مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان به همت خیرین راه اندازی و فعال شده است.

وی، با بیان اینکه بیمارستان نقوی با قدمت ۷۰ ساله خود خدمات قابل توجهی به مردم کاشان ارائه کرده، از مرحوم نقوی واقف این بیمارستان یاد کرد و از سازمان اوقاف خواست در زمینه تکمیل پروژه ها و تجهیزات مورد نیاز این مرکز کمک مالی کنند تا انشاء اله بتوان خدمات بیشتر و باکیفیت به مردم ارائه کرد و همچنین آمادگی این بیمارستان را در جهت اشاعه فرهنگ وقف اعلام کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان نیز در این نشست، از اجرای طرح یاوران وقف و تشکیل انجمن صنفی واقفین خبر داد.

وی، با بیان اینکه وقف به معنای هدیه ابدی و یک سنت حسنه برای خدمت به عموم است، گفت: انشاءاله با استفاده از توانایی ها و پتانسیل های مردم خیر کاشان بتوانیم با معرفی امر وقف در جهت رفع مشکلات دارو و درمان شهر قدم های مثبتی برداریم.

وی، از ایجاد تشکل صنفی یاوران وقف خبر داد و افزود: این تشکل می تواند در زمینه دارو و درمان نیز کمک شایانی در جهت تهیه و تامین ملزومات دارویی و درمانی مردم نیازمند داشته باشد.

مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی(بیمارستان) نقوی نزدیک به ۷۰ سال پیش توسط مرحوم حاج محمد صادق نقوی به صورت وقف واگذار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز