خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

فرهنگیان کاشان، رتبه برتر جشنواره کشوری معلم پژوهنده را به دست آوردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۹۲

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از کسب رتبه برتر چهاردهمین جشنواره کشوری معلم پژوهنده، توسط فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از کسب رتبه بر‌تر چهاردهمین جشنواره کشوری معلم پژوهنده، توسط فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، «علیرضا فاضل دربندی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طی سه سال گذشته، رتبه‌های بر‌تر استانی و کشوری جشنواره اقدام پژوهی و معلم پژوهنده به فرهنگیان پژوهشگر شهرستان کاشان رسیده است.

به گفته وی، «روح اله فتح قریب» و «رضا مرشدی» با نگارش مقاله «چگونه با شیوه تقویت دقت و هجا‌شناختی مهارت خواندن را در دانش آموزان بهبود بخشیدم» موفق به کسب رتبه بر‌تر مرحله کشوری جشنواره شدند.

وی اظهار داشت: درمرحله نخست جشنواره گروه‌های شرکت کننده شهرستان کاشان شش گروه به مرحله استانی راه یافتند که دوگروه موفق به کسب رتبه بر‌تر استان اصفهان شدند.

به گفته وی، در مرحله استانی جشنواره نیز «الهه سادات مسعودی مقدم»، حسن سربلوکی «،» فرحدخت چینی «،» مریم عبدالوهابی «» زهرا حمیدی رهقی «و» سمیه فتوحی «رتبه بر‌تر استان اصفهان را به دست آوردند.

وی تاکید کرد: در اجرای این جشنواره معلمان هر مدرسه با تشکیل گروه‌های آموزشی و انجام یک گزارش پژوهشی، به شناسایی یک مشکل و ارایه راهکار علمی برای حل آن پرداختند.

معاون پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ضرورت به روز رسانی اطلاعات علمی، تخصصی فرهنگیان و فراهم شدن امکان دسترسی آن‌ها به منابع علمی درجه اول نظام‌های آموزشی جهان است.

خدمتی گفت: گسترش مهارت‌های علمی و عملی یا رویکرد‌ها و ابزار مناسب و جدید و حل مسایل، با استفاده از کاربرد مستقیم روش‌ها و مهارت‌ها در مدارس و مراکز آموزشى و یا محیط هاى واقعى از جمله اهداف این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز