خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا

ملحق شدن آران و بیدگل به استان قم را پیگیری خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۶۳

به خاطرزیرسوال رفتن نمایندگی مستقل درمجلس شورای اسلامی و بی توجهی و بی مهری مسئولین به شهرستان آران و بیدگل به شدت موضوع جدا شدن آران و بیدگل از استان اصفهان و ملحق شدن آن به استان قم را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل گفت: به خاطر زیرسوال رفتن نمایندگی مستقل درمجلس شورای اسلامی و بی توجهی و بی مهری مسئولین به شهرستان آران و بیدگل به شدت موضوع جدا شدن آران و بیدگل از استان اصفهان و ملحق شدن آن به استان قم را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با اعلام این مطلب، بعد مسافت شهرستان آران و بیدگل تا مرکز استان اصفهان را مهمترین مشکل مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان آران و بیدگل با تقدیم بیشترین شهید رتبه اول ایثارگری را در کل ایران بدست آورده است و می تواند گنجی برای استان اصفهان باشد باید دادن نمایندگی مستقل به این شهرستان در اولویت کاری مسئولین قرارگیرد.

«عباسعلی دهقانی آرانی» زیرسوال رفتن نمایندگی مستقل برای شهرستان آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی را یک نوع بی توجهی مسئولین نسبت به این شهرستان تلقی کرد و گفت: با توجه به شاخص های زیادی که این شهرستان نسبت به شهرهای دیگری که نماینده مستقل ذز مجلس دارند موجود است باید در گرفتن نمایندگی مستقل درمجلس در اولویت قرارمی گرفتیم.

وی با انتقاد ازعدم حضور مسئولین استانی به شهرستان آران و بیدگل به جهت بعد مسافت زیادی که این شهرستان به مرکز استان دارد. تصریح کرد: بی توجهی مسئولین به شهرستان آران و بیدگل باعثشده تا مردم دایم به شورای اسلامی شهر آران و بیدگل برای جدا شدن این شهرستان از استان اصفهان و الحاق آن به استان قم پافشاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل میزان اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان آران و بیدگل را نسبت به سایرشهرستانهای استان اصفهان ناچیز دانست و گفت: از مسئولین استان اصفهان انتظار داریم اعتبارات تخصیص یافته را به صورت متعادل در این شهرستان هزینه کنند.

وی کمبود منابع در آمدی و مالی را از دیگر مشکل این شهرستان عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم با کسب منابع مالی بدهکاری های موجود شهر را پرداخت کنیم اکثر مشکلات این شهرستان مرتفع می شود.

وی با انتقاد از بلوکه نمودن اعتبارات شهرداری آران و بیدگل توسط بعضی از دستگاههای دولتی گفت: با توجه به اینکه راههای مواصلاتی تنفس شهرستان آران و بیدگل است از مسئولین راه و شهرسازی انتظارداریم نسبت به ایجاد راههای مواصلاتی از مرکز شهرستان به شهرها و بخش های تابعه آران و بیدگل توجه بیشتری به عمل آورند.

رئیس شورای اسلامی شهر آران و بیدگل با انتقاد ازکندی پیشرفت جاده آران و بیدگل به گرمسار گفت: با توجه به اینکه جاده گرمسار یک پروژه ملی است انتظارداریم نسبت به تخصیص بودجه جهت تسریع در اتمام این پروژه مهم توجه جدی به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز