خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان درگفتگو با ایلنا

کمپ ویژه کارآموزی معتادین درشهرستان کاشان با کمک خیرین راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۷۱

برای اولین بار درسطج استان اصفهان کمپ ویژه کارآموزی معتادین درشهرستان کاشان با مشارکت خیرین و سازمان آموزش فنی و حرفه ای راه اندازی می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: برای اولین بار درسطج استان اصفهان کمپ ویژه کارآموزی معتادین درشهرستان کاشان با مشارکت خیرین و سازمان آموزش فنی و حرفه ای راه اندازی می شود.

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، مشکلات مبارزه با مواد مخدر را یکی از مباحثمهم استان اصفهان و شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: هفته گذشته در جلسه شورای مبارزه مواد مخدر استان که با حضور استاندار اصفهان پیرامون بررسی، مسائل، چالش ها و مشکلات پیش روی مبارزه با مواد مخدرشهرستان کاشان برگزارشد درخصوص توانمندسازی معتادان تصمیم های جدی گرفته شد.

وی به کارگیری معتادان بهبود یافته در واحدهای تولیدی را مهمترین مشکل درسطح کشور، استان و شهرستان کاشان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه معتادان به خاطر معضلات اعتیادی که دارند کارفرمایان از به کارگیری آنها امتناع می کنند باپیگیری های انجام شده توانستیم در مهرماه سالجاری برای اولین باردرسطح استان اصفهان کلنگ احداثکمپ ویژه کارآموزی معتادین را درشهرستان کاشان با کمک خیرین و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به زمین بزنیم.

وی با اشاره به اینکه حضورمعتادین در اینگونه کمپ ها همزمان با سپری نمودن دوران ترک اعتیاد خواهند توانست با حرفه های مختلف آشنا و جذب بازار کار شوند گفت: با توجه به اینکه راه اندازی کمپ ویژه کارآموزی معتادین درشهرستان کاشان برای اولین بارتوسط خیرین به عنوان الگو در سطج استان اصفهان می تواند مطرح شود در آینده همایشی را برای جذب خیرین درایجاد چنین کمپ هایی(مرکزکاردرمانی) برگزار خواهیم کرد.

مجوز راه اندازی کمپ معتادین بانوان درکاشان گرفته شد

وی ازاخذ مجوز راه اندازی کمپ معتادین بانوان درشورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با دستور مساعد دکتر زرگر پور استانداراصفهان و نظر ویژه دکتر صادقی مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در شهرستان کاشان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بانوان معتاد کاشان برای ترک اعتیاد باید به شهراصفهان وشهرهای همجوارمراجعه کنند با راه اندازی این کمپ مشکل ترک اعتیاد این عزیزان نیز برطرف می گردد.

بزودی داروخانه هلال احمر در کاشان راه اندازی می‌شود

فرماندار کاشان ازتصویب داروخانه هلال احمر درشورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان به عنوان مرکز داروخانه فدافندی کاشان برای دسترسی بیماران بی بضاعت وبیماریهای خاص با پیگیری آیت الله نمازی و مساعدت مدیرکل هلال اجمر استان اصفهان دراین شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه متاسفانه سالهای متمادی است که شهرستان کاشان ازاین امتیاز بی بهره بوده است با راه اندازی این داروخانه دردولت تدبیر وامید امکان دسترسی دارو برای بیماران بی بضاعت و بیماریهای خاص با قیمت کمتر ورایگان درشهرستان کاشان فراهم می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اعلام آمادگی هلال احمراستان اصفهان درتاسیس این داروخانه امیدواریم هرچه زوتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان مجوز تاسیس این داروخانه را برای جلوگیری از بازار سیاه داروهای بیماریهای خاص و سهولت دردسترسی اینگونه داروها صادر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز