خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

خدمت رسانی در بیمارستان شهید بهشتی مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۴۱۲

طی گفتگویی که با تعدادی از همراهان بیماران بستری شده دراین بیمارستان داشتم رضایتمندی آنها از خدمت رسانی به بیماران در این بیمارستان نسبی بود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان به علت قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، دلیجان، محلات، نطنز و بادرود را پوشش می دهد هر چند تحولاتی دراین بیمارستان انجام شده و لی تا رسیدن به نقطه مطلوب رضایتمندی مردم از خدمت رسانی این بیمارستان هنوز فاصله داریم و نیاز به کمک های بیشتری داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کاشان «عباسعلی منصوری آرانی» نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان در گفتگو با خبرنگاران، اقدامات انجام شده در این بیمارستان را ناکافی دانست و گفت: طی گفتگویی که با تعدادی از همراهان بیماران بستری شده دراین بیمارستان داشتم رضایتمندی آنها از خدمت رسانی به بیماران در این بیمارستانت نسبی بود.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب رضایتمندی مردم از خدمت رسانی بیمارستان بهشتی کاشان هنوز فاصله داریم. گفت: هرچند نسیت به سالهای گذشته نحولاتی در این بیمارستان انجام شده ولی به جهت قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت شمال. جنوب کشور و اینکه این بیمارستان شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل، دلیجان، محلات، نطنز و بادرود را پوشش می دهد تا رسیدن به نقطه مطلوب رضایتمندی مردم از خدمت رسانی این بیمارستان هنوز فاصله زیادی داریم و نیاز به کمک های بیشتری داریم.

منصوری با تاکید براینکه روند خدمت رسانی در این بیمارستان بایددر جهت رضایتمندی بیشتر به مردم ادامه پیدا کند. گفت: هرچند سال گذشته مجلس شورای اسلامی بهترین قانونها را برای تحول سلامت کشورتصویب نمود و وزیر بهداشت نیز بودجه خاصی را بدین منظور اختصاص داد ولی امیدواریم این روند کمک رسانی همچنان به بخش بهداشت و درمان در جهت رضایتمندی مردم ادامه پیدا کند.

شایان ذکراست در راستای بررسی روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی شهرستان کاشان بازدید کرد.

در این بازدید ایشان، ضمن بررسی اجرای برنامه تحول سلامت در این شهرستان ها، روند اجرای این برنامه را در مراکز بهداشتی درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان مثبت ارزیابی کرد.

وی، همچنین در خصوص بعضی از مشکلات مرتبط با اجرای طرح تحول نظام سلامت با مسئولین داخلی این بیمارستان بحثو تبادل‌نظر کرد و اجرای صحیح طرح و ارائه مطلوب خدمات در این بیمارستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی همچنین با تعدادی از بیماران در مورد نحوه ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان گفتگو و نظرتان آن را در خصوص نحوه انجام خدمات جویا شد.

برپایه این گزارش، بیماران و همراهان آن ها نیز در جریان این بازدید با اظهار خرسندی از کاهش چشمگیر سهم پرداختی بیماران، ضمن گلایه از کمبود بعضی از تجهیزات پزشکی، رضایت نسبی خود را از اجرای برنامه تحول نظام سلامت بیان نمودند.

گفتنی است اجرای برنامه نظام تحول نظام سلامت از ۱۵ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در بیمارستان های دانشگاهی آغاز شده که مرحله اول، کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های دولتی، برنامه ترویج زایمان طبیعی، ارتقاء کیفیت هتلینگ در بیمارستان های دولتی، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های دولتی، ارتقاء کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان های دولتی، برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول سلامت، اجرا شد.

مرحله دوم طرح تحول نظام سلامت مربوط به حوزه بهداشت شامل ارائه خدمات سلامت به عشایر، روستائیان و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، تامین سلامت در حاشیه شهرها و سکونت گاه های غیررسمی است و مرحله سوم این طرح نیز با ابلاغ اجرای مفاد کتاب " ارزش های نسبی سلامت جمهوری اسلامی ایران " کلید خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز