خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت استان اصفهان در پاسخ به ایلنا:

جایگاه صنعت نساجی کاشان در بسته تنظیمی دولت ثبت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۳۶

با توجه به اینکه بیش از یک هزار واحد تولیدی در شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند، امیدواریم جایگاه این صنعت را در بسته تظیمی دولت برای صنایع ثبت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، از ثبت جایگاه صنعت نساجی کاشان در بسته تنظیمی دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، اسرافیل احمدیه، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا درباره اقدامات انجام شده از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ثبیت جایگاه صنعت نساجی کاشان گفت: با توجه به اینکه بیش از یک هزار واحد تولیدی در شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند، امیدواریم جایگاه این صنعت را در بسته تظیمی دولت برای صنایع ثبت کنیم.

بهره برداری ۱۰ طرح بزرگ تولیدی و اشتغالزایی یک هزار نفر نا پایان امسال در این استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، از بهره برداری ۱۰ طرح بزرگ تولیدی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار نفر نا پایان امسال در این استان خبر داد.

احمدیه درحاشیه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی فرش خاطره و نساجی تندیس کاشان، افزود: در حال حاضر ۸۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و اشتفال بیش از ۲۳۰ هزار نفر در سطح استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.

او از بهره برداری بالغ بر ۷۵۰۰ طرح تولیدی با اشتغالزایی بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر تا پایان سال ۱۳۹۵ درسطح این استان حبرداد و گفت: برای تکمیل این تعداد طرح حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز