خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان عنوان کرد:

ابراز خرسندی بیماران از طرح تحول نظام سلامت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۹۴۵

اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح‌های مهم دولت است که اجرای صحیح آن رضایتمندی بیماران را به همراه دارد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیماران از اجرای طرح تحول نظام سلامت، ابراز رضایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، دکتر فرزندی‌پور در جریان بازدید از روند اجرای بسته خدمتی «ارتقای هتلینگ» بخش کودکان مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح‌های مهم دولت است که اجرای صحیح آن رضایتمندی بیماران را به همراه دارد.

وی، ضمن تقدیر از فعالیت پرسنل در راستای خدمت رسانی به مردم، طرح تحول نظام سلامت را فرصتی برای رفع مشکلات بهداشتی درمانی مردم عنوان کرد و بر اهمیت رضایت بیماران از نحوه سرویس دهی در بیمارستان‌ها و رفع مشکلات و نواقص موجود در این زمینه‌ها تاکید کرد.

دکتر فرزندی‌پور با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، امید زیادی را برای مردم ایجاد کرد، افزود: هزینه‌های درمان تا پیش از طرح تحول نظام سلامت، بخش زیادی از سبد هزینه‌های خانوار را به خود اختصاص داده بود اما با اجرای این طرح و در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العلی) «بیمار جز رنج بیماری نباید رنج دیگری را تحمل کند» کاهش هزینه‌ها در بخش درمان، بار بسیار زیادی را از دوش بیماران برداشت.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان، همچنین ضمن تاکید بر توجه بیشتر به وضعیت هتلینگ اتاق‌های بیمارستان، با بیماران به گفتگو پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز