خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان درگفتگو با ایلنا؛

توسعه کاشان نیازمند همدلی، همیاری و انسجام مدیریتی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۲۷۹

درصورتی که همدلی، همیاری، انسجام و هماهنگی درمدیریت شهری کاشان اتفاق بیافتد، قطعا خواهیم توانست تمام ابزارهای لازم را درسطح دولت و استان اصفهان برای توسعه این شهرستان دراختیار داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: درصورتی که همدلی، همیاری، انسجام و هماهنگی در مدیریت شهری کاشان اتفاق بیافتد، قطعا خواهیم توانست تمام ابزارهای لازم را درسطح دولت و استان اصفهان برای توسعه این شهرستان دراختیار داشته باشیم.

«ابوالفضل صدرائیه»، معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، رضایتمندی آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، از موفقیت در پیشرفت پروژه‌های شهرداری این شهر را به خاطر وجود انسجام مدیریتی این شهرستان دانست و گفت: آنچه که حاصل تسریع در اجرای پروژه‌های شهرستان کاشان شده در قدم اول به خاطر وجود هماهنگی بین کلیه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بوده است.

وی مهم‌ترین شاخص فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان کاشان را رضایتمندی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پیشرفت پروژه‌های شهرداری این شهر دانست و گفت: برقراری انسجام و همدلی بین کلیه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان یکی از اولویت‌های کاری من از روز اولی که فرماندار کاشان شدم بوده است.

فرماندار کاشان ضمن تشکر و قدردانی از مجموع مدیریتی شهرداری، شورای اسلامی شهر کاشان و حمایت‌های بی‌سابقه آیت الله نمازی در اجرای پروژه‌های کاشان گفت: با توجه به اینکه از ابتدا نگاهم توسعه شهرستان کاشان بوده تمام توان خود را برای آماده کردن بستر لازم در استوار کردن انسجام مدیریتی این شهرستان بکار گرفته‌ام.

معاون استاندار و فرماندار کاشان تاکید کرد: ۱۵۰ دستگاه اجرایی این شهرستان باید تمام توان خود را با استفاده از اعتبارات موجود درتسریع و اجرای پروژهای شهرستان کاشان بکار گیرند.

وی حضور استاندار اصفهان به همراه مدیران ادارات کل این استان برای بررسی و رسیدگی به مشکلات شهرستان کاشان درجلسه شورای اداری در طول تاریخ این شهرستان را بی‌نظیر دانست و گفت: حضور استاندار اصفهان به همراه مدیران کل این استان در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور آیت الله نمازی، موجب ارتقا جایگاه و مرور مشکلات شهرستان کاشان شد.

صدرائیه نگاه ویژه استاندار اصفهان به شهرستان کاشان را موجب برگزاری چنین جلسه و توسعه این شهرستان دانست و گفت: مطمئنا اگر نگاه توسعه، هماهنگی و انسجام مدیریتی در شهرستان کاشان نباشد چنین پیشرفت‌هایی در این شهرستان اتفاق نمی‌افتد.

وی حفظ هماهنگی کلیه مدیران اجرایی شهرستان کاشان را ضروری دانست و تصریح کرد: درصورتی که همدلی، همیاری، انسجام و هماهنگی درمدیریت شهری کاشان اتفاق بیافتد، قطعا خواهیم توانست تمام ابزارهای لازم را درسطح دولت و استان اصفهان برای توسعه این شهرستان دراختیار داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز