خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛

ساختمان قدیمی بیمارستان اخوان کاشان به کلینیک ویژه تغییر کاربری می یابد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۷۷

براساس برآورد انجام شده بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی، تعمیر و تجهیز کلینیک ویژه نیاز است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ساختمان قدیمی بیمارستان اخوان کاشان به کلینیک ویژه این دانشگاه تغییر کاربری می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، دکتر مهرداد فرزندی‌پور در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به انجام این تغییر کاربری طبق کارشناسی‌های انجام شده و نظرات کار‌شناس مرمت و بازسازی افزود: براساس برآورد انجام شده بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی، تعمیر و تجهیز کلینیک ویژه نیاز است.

وی، با اشاره به اینکه این کلینیک شامل تخصص‌های مورد نیاز دانشگاه خواهد بود، تصریح کرد: وزارت بهداشت قول مساعد برای راه اندازی این کلینیک را داده است و به محض تامین اعتبارات لازم از سوی وزارت متبوع این بازسازی آغاز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: مقرر شده هزینه‌های این فعالیت از بسته خدمتی «ارتقای ویزیت» طرح تحول نظام سلامت تامین شود.

دکتر فرزندی‌پور، با اشاره به اینکه با راه اندازی این کلینیک در آینده، دیگر کلینیک‌های ویژه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی همانند سابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد، تاکید کرد: باتوجه به جمعیت تحت پوشش دانشگاه و مراجعه بیماران از شهرهای همجوار فعالیت این کلینیک ویژه در کاشان ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز