خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کاشان:

بانوان محجبه طلایه داران عفت فاطمی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۳۷

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، از مساجد به عنوان مامن امن و نجات فرزندان نام برد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، از مساجد به عنوان مامن امن و نجات فرزندان نام برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان علی هاشمی‌طاهری درآئین افتتاحیه ششمین سرای محله با نام " شهدای خزاق " در منطقه خزاق اظهار داشت: اگر دنبال نجات دختران وپسرانمان هستیم بهترین مکان برای آنها مسجد است.

وی، رفع و فصل مسائل مختلف، سخنرانی واعظ و روحانی در راستای ذکر مصائب اهل بیت(ع)، گفتن روایات و روشن کردن مسائل روز در مساجد را از جمله موارد تاثیر گذار برای جوانان برشمرد.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کاشان، مسجد بهترین مکان برای گریه کردن بر امام حسین(ع)، گفتن احادیثو رفع مشکلات و معضلات جوانان است.

هاشمی طاهری، شناسایی دوستان فرزندان توسط خانواده ها را حائز اهمیت دانست و گفت: وجود ماهواره و تلفن های همراهی که موجب تخریب فکری فرزندان می شود خانواده ها بایستی بیشترمراقب آنها باشند.

وی اذعان داشت: جوانی که با وضعیت نامناسب در جامعه خود را نشان می دهد نشانه نداشتن تربیت صحیح است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، ایجاد سراهای محله را بهترین مکان ارتباطی بین مردم با امام جماعت، روحانی مسجد و هئیت های مذهبی برشمرد و افزود: جوانان نیز با حضور در برنامه های فرهنگی، آموزشی و هنری می توانند نیازهای خود را برطرف کنند.

هاشمی طاهری، ضمن تاکید بر اینکه بانوان محجبه طلایه داران عفت فاطمی هستند افزود: تذکر لسانی در امر به معروف و نهی از منکر می تواند افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه کمررنگ کند.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) بخاطر امر به معروف و نهی از منکر قطعه قطعه شد و اگر امر به معروف هزار پله داشته باشد امام حسین(ع) تا هزار پله را رفته است.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشان یادآور شد: متاسفانه دشمن در جَنگ فرهنگی توسط موبایل، شبیه خوان و ناتو فرهنگی توانسته بر ما پیروز شود.

هاشمی طاهری، ورود و حضور فرزندان در مساجد، مراقبت در رفتارها و برچیدن ماهواره ها و تلفن های همراه مخرب را از جمله گام های موفق در نجات فرزندان عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: اعتبارات و سرمایه ها بایستی بیشتر در زمینه های فرهنگی خرج شود.

گفتنی است: ششمین سرای محله کاشان با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، معتمدین محل و خانواده های شهدا در منطقه خزاق کاشان افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز