خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با ایلنا:

کم تحرکی سلامت جامعه را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۶۶

با توجه به اینکه متاسفانه کم تحرکی به عنوان یک معضل جدی سلامت جامعه را تهدید می کند و موجب بروز بیماری های دیابت قلب. عروق و.. می شود با انجام اینگونه پیاده روی ها به صورت نمادین می توانیم به جنگ دیابت برویم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به اینکه متاسفانه کم تحرکی به عنوان یک معضل جدی سلامت جامعه را تهدید می کند و موجب بروز بیماری های دیابت قلب. عروق و.. می شود با انجام اینگونه پیاده روی ها به صورت نمادین می توانیم به جنگ دیابت برویم.

«دکتر سید علیرضا مروجی» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان درحاشیه برگزاری نخستین همایش پیاده روی رابطین بهداشت و بیماران دیابتی درکاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، هدف از برگزاری این همایش را به منظور بزرگداشت روز جهانی دیابت و داوطلب عنوان کرد و گفت: این همایش نمادی از اینکه بیماران دیابتی هم می توانند زندگی سالم وفعالی را داشته باشند می باشد.

وی تحرک زیاد را سمبل این همایش عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه متاسفانه کم تحرکی به عنوان یک معضل جدی سلامت جامعه را تهدید می کند و موجب بروز بیماری های دیابت قلب. عروق و.. می شود با انجام اینگونه پیاده روی ها به صورت نمادین می توانیم به جنگ دیابت برویم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه با پیاده روی و تحرک می توانیم دبابت را کنترل کنیم و زندگی خوبی را داشته باشیم گفت: با توجه به اینکه اولین همایش پیاده روی رابطین بهداشت و بیماران دیابتی استان اصفهان به صورت نمادین درکاشان مورد استقبال چشمگیر رابطین بهداشت و بیماران دیابتی شهرستانهای کاشان و آران وبیدگل قرار گرفت، دانشگاه علوم پزشکی کاشان این آمادگی را دارد تا اینگونه پیاده روی ها را درطول سال برگزارکند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری بسیار خوب رابطین سلامت و بهداشت منطقه کاشان گفت: درحال حاضر بیش از ۱۵۰۰ نفر رابطین خانم بهداشت در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با دانشگاه علوم پزشکی کاشان درخصوص انتقال پیامهای بهداشتی مردم با دانشگاه علوم پزشکی کاشان همکاری بسیار خوبی دارند.

شایان ذکراست نخستین همایش پیاده روی رابطین بهداشت و بیماران دیابتی در سطح استان اصفهان با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی وشرکت گروه تبلیغاتی نونوردیسک پارس که بیماران دیابتی را خدمات می دهد با حضور ۱۵۰۰ نفر از رابطین بهداشت و بیماران دیابتی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل از میدان جهاد تا پارک بانوان شهرستان کاشان(مسافت ۲ و نیم کیلومتری) برگزارشدکه درپایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی تقدیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز